zondag 23 juli 2017

Een bloem voor Nancy

Hoi,

Vandaag het kaartje wat ik naar Nancy stuurde voor haar verjaardag. Nadat zij me op weg had geholpen met stempelen en inkt is dit de eerste kaart die naar mijn zin was. En naar wie kan hij dan anders gaan dan naar haar. 



Nancy had een stempelhulp bij die ik gebruikt had en ook bij anderen had ik hier al over gelezen. Toen ik nog wat meer informatie aan het zoeken was kwam ik een grappige link tegen, maak je eigen stempelhulp. En dat heb ik toen gedaan, zoals je kan zien met een cd-doosje en foam.



Natuurlijk werkt het niet zo perfect als een echte maar ik kon op dat moment tenminste aan de slag. 













Fijne zondag iedereen.



post signature

23 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de inkt en stempels!...bij dit soort kaarten is een stempelhulp inderdaad heel handig. Ik kan hem al niet meer missen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart !!!!!
    En hoe handig deze stempelhulp !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart voor Nancy heb je gemaakt Angelique. Mooie kleuren, mooie stempels en heel toepasselijk als zij je zo goed op weg heeft geholpen. Grappig, ik heb eerst ook zelf zo'n stempelhulp gemaakt en toen ik hem veel gebruikte heb ik de echte gekocht. Zeker bij dit soort kaarten vind ik hem onmisbaar ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart!!
    En tof deze mini zelfgemaakte stempelhulp! Ga ik onthouden!
    Fijne vakantie nog. Je zult nu wel in Duitsland zitten. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes hebben jullie gemaakt, heb deze stempelhulp ook al maar ik gebruik hem zo weinig dat ik voorlopig nog geen "echte" koop . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Nancy. Ziet er goed uit met de achtergrond en de mooie bloem.
    Leuk dat je je eigen stempelhulp hebt gemaakt, ik heb het maar gewoon op mijn verlanglijstje gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een schitterende kaart, Angelique. En zo'n stempelhulp is inderdaad super handig. Leuk idee met een cd-doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is Nancy toch verwend he.....ook jij hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt Angelique!
    Wat een goed idee van het cd hoesje....ga ik ook proberen.....bedankt voor de tip!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig en heel goed opgelost met je zelfgemaakte stempelhulp. Ik had er nooit een maar na veel lezen en vergelijken heb ik de Stamping Buddy Pro van Nellie Snellen gekocht, super blij mee!!!


    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stempelkaart, Angelique....en ik ben idd ook met zo'n CD hoesje begonnen, maar heb al snel een echte hulp gekocht (en heb daar nooit spijt van gehad).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je vindingrijk aan de slag gegaan door met een cd hoesje een stempelhulp te maken. Je kaart ziet er prachtig uit. Ik heb laatst zo van die ronde sponsjes gekocht zodat ik met distress ink ook eens kan proberen om een achtergrondje te creëren. Die van jou ziet er alvast super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor die stempelhulp. Ik heb die ook gemaakt, daarna nog een andere met scharniertjes, een stuk van een snijmat en een plaatje acryl. En daarna nog een met een fotolijst van Ikea. Die met de snijmat gebruik ik gebruik ik het meest.
    je kaart is erg mooi!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie stempelkaart,Angelique.Leuk idee is de zelfgemaakte stempelhulp.Ik heb de stempel Buddy Pro van Nelly.Ik ben er blij mee.En hij is betaalbaar :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Angelique,
    Leuk om zelf een stempelhulp te maken, dan weet je ook hoe het werkt en kun je er alsnog een kopen. Je hebt een hele mooie kaart voor Nancy
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Angelique en heel vindingrijk van je,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angelique,
    dat heb je geweldig gemaakt voor Nancy zeg! Super goed gelukt. Wat een idee om de roos gewoon zo op ene gekleurde achtergrond te stempelen. Staat heel mooi.
    Je zelfgemaakte misti ziet er super uit. EN als het werkt is het toch prima?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik ben ook steeds meer aan het stempelen en zelf achtergrondjes maken. Ik ga de link om zelf een stempelhulp te maken ook eens opzoeken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat eenbenige kaart Angelique. Supermooi gemaakt. De achtergrond is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Slimme meid, zelf een stempelhulpje maken! Ben je alvast een eind mee geholpen!
    Ik vind je kaartje schitterend! Je ziet dat je al veel geoefend hebt! En met je stempelhulpje hoef je niet meer ongerust te zijn om je stempel zelf dan niet zo mooi op je mooi uitgewerkte achtergrond te krijgen! Prima gedaan, héél blij mee! Dankjewel!
    lieve groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een goed idee om zelf je stempelhulp te maken. En gelijk er zo'n mooie kaart mee gemaakt.
    Groetje Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend gemaakt Angelique!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart, mooi stempelwerk. Slim om op deze manier je eigen stempelhulp doosje te maken!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ben je lekker bezig! Je hebt een prachtige kaart gestempeld. Ook je strandkaart hieronder vind ik heel erg mooi. Ik ben te veel aan het klussen en ook wel met kaartjes maken hoor..maar het bloggen staat op een laag pitje.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique