dinsdag 12 december 2017

A-maze-ing bloggers

Hoi,

Dit keer twee verjaardagskaartjes die naar blogvriendinnen zijn gegaan. De eerste heb ik op een clubdag gemaakt maar was niet af. De witte letters kwamen niet mooi uit op de achtergrond dus thuis de cirkel en het geheel nog op zwart gemat. Deze kaart is naar GerJanne gegaan die ik bewonder om haar kaarten, haar inzet, energie en haar mooie verhalen. Dus daar past deze kaart mooi bij.

























Maar ook Trijntje was pas jarig en verdiende een mooie kaart. Deze heb ik gemaakt uit een gaaf boekje wat ik bij de Action kocht. Mooie tekst en lekker vrolijk is hij geworden.


























De titel A-maze-ing bloggers is voor jullie allemaal, dank jullie wel voor jullie leuke reactie's, medeleven en hulp aan elkaar. Een bijzonder wereldje is dit.


post signature

28 opmerkingen:

  1. 2 supermooie kaartjes Angelique.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartjes Angelique!
    Ik vind nooit zulke leuke boekjes bij Action.....is het nieuw?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke verjaardagskaarten heb je voor Trijntje en GerJanne gemaakt, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angelique,
    wat een lieve woorden ook hier! De kaart is ook amazing! Hij werd hier bekeken en ik hoorde oh's en ah's! Zo leuk!! Dank je wel.
    Je kaart voor Trijntje is ook zo ontzettend leuk.
    Dus bij jullie breidt het gezin ook al uit met aanhang tijdens kerst. Gezellig hoor! Geniet er van. Het geeft weer een andere dimensie aan je gezin.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vindt ze beide super! Leuke kaarten en mooi gedaan.

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke verjaardag kaartjes!
    Leuk met het doolhofje.
    De ander is op en top vrolijkheid.
    Het blogwereldje voelt als een warm bad. Ben het helemaal met je eens.
    Veel liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je 2 leuke kaarten gemaakt. Met een leuk verhaal er bij. Ben het ook met je eens.
    Fijne dag,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Goed opgelost met het zwart achter de witte letters.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stans is dat hè, die cirkel! Twee hele mooie kaartjes! En zeker is dit een aparte wereld, het heeft me zoveel leuke contacten opgeleverd. Heel erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helemaal leuk en geslaagd zijn ze geworden ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn twee hele leuke kaarten geworden! Ik vind het maze echt super. En hier ook alleen maar leuke contacten met het bloggen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee super leuke kaartjes heb je gemaakt. Vooral die met dat doolhof vind ik fantastisch. Is dat met een stans gemaakt? Heel apart en mooi.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn dit prachtige kaarten! Gezellig he die blogwereld! Ik geniet er ook van. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt heel toffe kaarten gemaakt voor de jarige dames! De tekst komt prachtig uit op de zwarte cirkel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee supermooie kaartjes heb je voor Trijntje en GerJanne gemaakt! Mooi in het zwart/wit en bij Trijntje heb je er nog wat kleurtjes aan toegevoegd is ook supermooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt 2 gave kaartjes gemaakt Angelique!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve woorden van je Angelique, het is ook een amazing blog wereldje, al kom ik nu wel een beetje in de knoop met de tijd whaha, maar denk dat er velen aan de laatste kerst kaarten bezig zijn en dan nog schrijven ook een klusje!!! A-ma-zing kaarten heb je gemaakt voor de jarigen!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaarten alletwee! heel mooi die eerste met die kleuren en letters.
    Ik geniet ook vaak van de verhalen bij een kaart hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. die doolheofkaart is veel beter geworden met die zwarte cirkel er achter! Supermooi opgelost!
    De kaart voor Trijntje is ook heel mooi!
    Inderdaad heel amazing en tof hé het blogwereldje!
    Fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten zijn dit voor de jarigen. Dat heb je heel erg mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat komt dat mooi uit die witte letters op zwarte achtergrond. Leuk gemaakt Angelique.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaarten Angelique ! Ja, toch leuk dat wij door ons hobby zoveel vriendinnen maken, en ik geniet ook telkens van de verhalen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 2 Hele mooie kaarten,Angelique.De tweede kaart heeft een leuke tekst en is superleuk afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee erg mooie verjaardagskaarten Angelique. Zij hebben ze vast erg mooi gevonden. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi Angelique ik zie hier een bekend kaartje op je blog! dank je wel ervoor. de andere is ook amazing! Leuk om met mensen die dezelfde hobby hebben te delen en dan elkaar een leuk knutselwerkje sturen. hoe fijn kan dat zijn. IK ben ook niet zo op de blogs weinig tijd... Ik weet niet waar ik zo druk mee ben maar de tijd vliegt alweer voorbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Angelique,

    Ook bij mij stond bloggen op een laag pitje... Ziek en druk... geen goeie combinatie... Wat een mooie kerstkaarten maakte je! Dankjewel ook voor jouw leuke kaartje dat hier in de bus zat. Deze twee vind ik geweldig, vooral de bovenste. Heb deze labyrintjes ook en ook de Happy Birthday-stans. Maar wat een idee om ze samen te gebruiken. Daar was ik nog niet opgekomen... Dank voor de inspiratie!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique