donderdag 17 januari 2019

Kerstkaart week 3 Holly Jolly Christmas

Hoi,

De embossingmal die ik voor deze kaart gebruikte kocht ik pas afgelopen najaar. Het lukte me niet om de folder zelf te beïnkten en een fatsoenlijk resultaat te krijgen. Ik heb dus eerst geëmbost en  daarna de inkt aangebracht. Dan moest er natuurlijk nog iets op de kaart komen...ik heb een doosje in de kast staan waarop staat kerstdingen....als ik iets klein kocht waarvan ik dacht dat kan ik nog wel eens op een kaart gebruiken dan gooide ik het daarin. In deze doos zitten nogal wat stickers oa deze kerstmannetjes. 
Ik moet zeggen dat ik er erg veel plezier in heb om tussen de oude spulletjes te rommelen en daarmee iets te maken.  En ook deze week een duo. 





Dan zag ik dat ik een nieuwe volger heb, welkom. Ik kan niet zien wie het is dus als je even een berichtje achterlaat dan kan ik ook bij jou langskomen.


Lieve groetjes Angélique

31 opmerkingen:

  1. Die zien er leuk uit Angelique. Mooie embossingfolder.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn gewoon énigAngelique! Mooie ondergrond en ook ik heb doosjes allerlei en toevallig juist vandaag op een kaartje gebruikt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten ! Mooie embossingfolder en wat zijn die stickertjes schattig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Je hebt de achtergrond mooi gekleurd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, en wat leuk dat die twee kerstmannetjes op je kaarten mochten vandaag.
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk Angélique. Handig ook zo'n "grabbeldoosje" met kleine kerstplaatjes.
    En hele mooie mal is dat. Goed opgelost zo met de inkt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke embossingfolder heb je voor je mooie kaarten gebruikt Angélique. Door het gebruik van de inkt komen de motiefjes heel mooi uit en de leuke kerstmannen maken het lekker feestelijk. Handig zo'n doosje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaartjes, Angelique. Ik rommel ook graag tussen mijn oude spuleltjes. Altijd weer verrassend wat er tevoorschijn komt.
    Nou, mijn kerstkaart voor jou heeft wel een wereldreis gemaakt zeg! Maar gelukkig is hij dan toch nog gearriveerd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 Mooie kaarten,Angelique.Superleuke afgewerkt met de kerst stickertjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi effect hoor day beinkten, je motiefjes komen zó wel heel mooi uit!
    Slim om er gelijk twee te maken!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaartjes! Rustig van kleur, de stickertje komen goed uit zo. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk resultaat heb je gekregen met die embossingfolder en inkt! De stickertjes passen er ook leuk bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Two wonderful designs Angelique.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je de embossingmal mooi bewerkt met de inkt. Hele mooie kaartjes!
    Groetjes Caroline
    ps: hoe is het verder met jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geinig zijn ze geworden Angelique! Leuke kerstmannen heb je gevonden tussen je spulletjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi deze 2 kerstkaartjes Angelique...en ja wie wat bewaard ...die heeft wat....hele geinige kerstmannetjes erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi resultaat !!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het guitige kerstmannetje doet het heel goed tegen je prachtig geëmboste achtergrond. Niets meer aan doen.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaartjes Angelique. Handig zo'n doosje om alles in te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat komen de kerstboompjes mooi naar voren door het beinkten. Heel herkenbaar zo'n doos. Staat hier ook in de kast. Altijd leuk om daar in te kijken wat je kunt gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart Angelique!
    Ik heb ook een aantal embossing mallen en gebruik ze nauwelijks... Maar nu ik jou kaartje ziet geeft me dat weer inspiratie.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Angelique,
    wat heb je een gave kaartjes gemaakt! Prachtige embossingfolder. EN handig om er meteen twee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuke kaarten, mooie embossingfolder en grappige figuurtjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie embossingfolder. De kaarten zijn erg leuk geworden Angelique. Gelijk maar 2 dat schiet op! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk om bij jou ook 2 kaarten te zien, ik doe dat ook vaak, als je er een bedacht hebt, dan is gewoon handig om er een 2de bij te maken.
    Leuke embossingfolder heb je gebruikt en ook je plaatjes zijn leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Twee hele mooie kerstkaarten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het duo is zeer geslaagd, ik vind het beide erg mooie kaarten met die mooie achtergrondjes en de leuke kerstmannetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aah, wat een leuke kaartjes. Goed gelukt de beïnkte achtergrond. Heel mooi en ook een hele prachtige embossingmal. Het plaatje maakt de kaart helemaal 'af'.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey
    Nice card. Love the color combination...
    Thank you for joining us at Cardz4galz
    VarshaDT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaarten, mooi die geëmboste ondergrond!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique