donderdag 25 maart 2021

Kerstkaarten week 12

Hoi,

Een aantal weken terug maakte ik ook nog een aantal kerstkaartjes met inkt. Ik maakte ze nav filmpjes op you tube want ik had nog nooit zoiets gemaakt. Eerlijk is eerlijk, hier zit geen eigen inbreng bij. Maar ik ben toch wel trots op het resultaat van de 1e en de 3e. Het felle groen is iets te heftig voor mij. Ik link hem weer bij 52 weeks to christmas














 

En deze was met een ander filmpje.

 

 

Vanmiddag ga ik met m'n moeder naar Cindy van Vele Groeten, Ineke Bezemer komt daar een mini-workshop geven. Er mogen 2 personen tegelijk binnen om 3 kwartier met Ineke aan de slag te gaan. Ik zie wel wat er lukt maar zo heerlijk om er weer even uit te zijn. En omdat we de laatsten van de dag zijn kunnen we ook nog even winkelen. 


Lieve groetjes Angélique


28 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt, knap om dat aan de hand van een filmpje te doen en dan dit mooie resultaat te krijgen.
    Heel veel plezier met het hobbyen, dat zijn de leuke uitjes !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten ,
    Mooie achtergrond.
    Fijne gezellige middag.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn schitterende kaartjes! Veel plezier vandaag, fijn dat het weer kan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gestempeld Angelique. Leuk om naar een workshop te gaan. Dat is bij mij jaren geleden. Veel knutselplezier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle 3 mooi !!
    De tweede vind wel sprankelend.
    Veel plezier vanmiddag !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het je goed gelukt met stempelen, het zijn prachtige kaarten!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn super!!
    En hoezo geen eigen inbreng, je hebt ze zelf gemaakt toch😉.
    Ik vind ze héél mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Petje af, wat zijn ze goed gelukt! Fijne dag, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn prachtig geworden Angelique, en liften mag toch, en zeker als je het nog nooit gedaan hebt. Je moet toch ergens beginnen! Top gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn prachtige kerstkaartje Angelique...Ik vind ze allemaal even mooi , maar de onderste is mijn favoriet
    Veel plezier vanmiddag bij Ineke vanmiddag...jammer dat ik geen workshops meer bij haar kan volgen...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh ! Wat een mooie kaartjes en Supermooi geblend ! Je zou niet zeggen dat dit je eerste kaartjes zijn die je zo gemaakt hebt, een dikke proficiat en geniet van je uitje ! Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig vind ik je kaarten gemaakt met inkt Angélique. Dat smaakt naar meer. Heerlijk om even een "workshop" te mogen volgen en nog even shoppen daarna. Ik snak naar een uitje. Veel plezier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 3 super mooie kerstkaarten, zo leuk om het met inkt te doen. Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geen eigen inbreng...maar je hebt ze toch maar mooi gemaakt. Ik hoop dat jullie uitje geslaagd is geweest.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi gemaakt. En was het leuk vanmiddag?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn super gelukt. Geen eigen inbreng is helemaal niet erg, door gewoon een voorbeeld te volgen, krijg je de techniek te pakken, je eigen inspiratie volgt later vanzelf wel! Wat gezellig, weer even samen workshoppen, ach wat missen we dat allemaal toch he, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je hebt er dan nog 2 bijgemaakt! ze zijn prachtig Angélique! Nu heb je de techniek al onder de knie, kan je beginnen variëren met stempels en landschapjes... Je setjes van SU zullen goed van pas komen daarvoor denk ik.
    Hoop dat het toch een leuke workshop was bij Cindy!
    fijn dat je met je moeder eens samen weer een workshopje kon doen!
    Kijk er al naar uit wanneer we samen weer eens op stap kunnen, al dan niet met workshop...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaarten, Monique!
    En je bent mooi geïnspireerd door internet maar jij hebt ze zelfgemaakt, knap gedaan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gedaan, heel knap hoor! De groene vind ik ook het minste maar dat maakt het niet minder mooi.
    Wat leuk om samen met Ineke te knutselen! Ik ben benieuwd wat jullie hebben gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie winterse kaartjes. En wat heerlijk om samen met je moeder naar een workshop te gaan en fijn dat je tot slot ook nog kunt winkelen. Ik ben benieuwd hoe het was en naar het resultaat van de workshop.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ontzettend mooi Angelique. Dat heb je heel snel geleerd dan als je het nog niet eerder had gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw schitterend gedaan hoor, hele mooie kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ken de techniek, gebruik ook wel eens voor kerstkaartjes, leuk om te doen hè? Je maakte er twee heel mooie kaarten mee en die onderste n.a.v. een ander filmpje is ook schitterend! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow Angelique, wat een prachtige kaartjes! Vooral de eerste heeft mijn voorkeur. Maar alle drie zijn ze knap hoor! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Really gorgeous colors and designs Angelique. Your workshop sounds wonderful it will be nice to just go someplace other than being at home.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn mooi geworden met voor mij als favoriet de eerste maar dat heeft ook vooral met de kleur te maken, prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig zijn je kaartjes, ze zijn goed gelukt hoor. Was het gezellig met je moeder bij Ineke? En nog lekker geshopt, je boft maar dat er in jouw buurt een winkel is. lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique