donderdag 23 juni 2022

Kerstkaarten week 25

Hoi,

Begin van de week was ik een filmpje op You Tube aan het bekijken van "Stamp with Lorrain" over de torn paper technique. Dat wilde ik wel eens proberen en gisteravond ging ik aan de slag met wat kerst dp. 

De eerste met het kerst dp onder de gescheurde rand, de rand had wat breder mogen zijn en iets verder doorlopen.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En de tweede waar ik het kerst dp gebruikte om te scheuren.
Ik gebruikte wel bij beide een extra laag groen papier anders vond ik het zo kaal. 


52 weeks to christmas
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Was leuk en ontspannend om te doen. 

 

Lieve groetjes Angélique

 

24 opmerkingen:

  1. geweldige kaart, zo leuk dat opgerolde OF uitgerolde rolletje met tekst.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent op deze warme dag.
    Veel liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke techniek heb je gebruikt Angelique, het zijn twee leuke kaarten geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had die techniek idd al eerder gezien, zelf (nog) niets mee gedaan. Jouw versies vind ik allebei heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan wil deze techniek ook nog proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige techniek Angeliique , mooi kerstkaartje
    Groetjesss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee . Toffe kaartjes!
    Groetjes
    Nancy 52WTC
    (snikheet hier op de trein...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaarten Angelique
    Ik had het filmpje ook gezien.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappig effect geeft dit. Erg leuke kerstkaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee zeg...jij hebt er twee hele mooie kaartjes bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk effect die scheur techniek. Vooral het tweede kaartje is prachtig.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja... dit heb ik ook ergens gezien. Heel grappig, deze techniek. EN je hebt er mooi papier voor uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kerstkaartje, Angelique
    M
    Mooi effect dat gescheurde stukje
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een leuk idee !!! Top
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaarten met deze mooie achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke techniek, met dat gescheurde en opgerolde papier, Angelique! Mooi papier gebruikte je.
    Een dagje later, maar ik vind het toch fijn je weer te zien bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke techniek is dit hè? Je hebt er twee mooie kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kerstkaarten met deze leuke techniek, ik zag het laatst bij Wies ook voorbij komen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke techniek en wat handig om er meteen twee te maken met dit leuke papier, gave kaartjes Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke techniek en je hebt er meteen twee mooie kerstkaarten bij Angélique. Mooi dessin-papier heb je gebruikt. Die eerste is ook heel geschikt alds CAS-kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke techniek en je hebt er meteen twee mooie kerstkaarten bij Angélique. Die eerste kan ook heel goed alls CAS-kerstkaart. Mooi dessin-papier heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk! Mooie techniek, daar ga ik ook eens naar kijken. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke techniek, heel mooie kerstkaarten!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuke kerstkaartjes, mooi effect geeft deze techniek!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique