donderdag 22 december 2022

Kerstkaarten papercraft set deel 5

Hoi,

Door een flinke verkoudheid (gelukkig geen gedoe) heb ik geen nieuwe kerstkaarten meer gemaakt. Gelukkig heb ik nog wel wat om te laten zien nl deel 5 van het paper craft blok,  ook deze keer weer 3 kaarten. 

 

52 weeks to christmas
 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Binnenkort volgt nog als laatste deel 6 en dan heb ik dit project helemaal afgerond.

 Alle kerstkaarten zijn de deur uit en hierbij wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de kaartjes die ik al ontvangen heb. Zo leuk al die verschillende modellen, kleuren en stijlen, ik probeer altijd te raden van wie de kaart is voor ik hem opensla. 

Voor iedereen hele gezellige Kerstdagen!!!!

 

 Lieve groetjes Angélique

 

24 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, vooral die ronde vind ik erg leuk. Ik probeer ook altijd te raden van wie de kaart is, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kerstkaarten Angelique.
    Altijd leuk al die enveloppen open te maken.
    Fijne kerstdagen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze serie helemaal leuk, je geeft me inspiratie! Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten en sterkte met het "geen gedoe".
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie laat je hier zien Angelique. Beterschap met je verkoudheid! Dank je wel voor je mooie kerstkaart die lag hier gisteren in de brievenbus! Fijne Kerstdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh bah, ik hoor het steeds meer om mij heen, niet leuk!!
    Gelukkig had je nog 3 kaarten om te laten zien.
    Leuk, vooral de ronde, ik hou wel van een aparte vorm.
    Haha, zo doe ik het ook, als ik de envelop open maak..... eerste raden van wie de kaart is.
    Bedankt voor jouw kerstkaart, ik ben er blij mee, zo leuk, al de zelfgemaakte kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie van drie. Bedankt voor je kerstkaart. Wij waren een paar dagen van huis...Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke serie verschillende kaartjes! Altijd handig om er een aantal achter de hand te hebben.
    Fijne kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt, dankjewel voor je superleuke kerstkaart!
    fijne feestdagen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie serie heb je gemaakt Angelique!
    Bedankt voor je mooi kerstkaartje!
    Groetjes en fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk ben je weer helemaal hersteld Angélique? Je kerstkaarten zijn mooi geworden, jij weet goed weg met zo'n papierblok. Mooie kleurencombinatie dat grijs met oker.
    Hele fijne kerstdagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze zijn ook weer leuk. Volgens mij heb je best veel kaarten uit dat blok kunnen maken.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes van Henriët
    P.S. De endoscopie is goed geslaagd. Viel mij alles mee. 10 januari moet ik me melden bij de KNO-arts voor de uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaarten Angelique
    Hier ook dezelfde klachten hoesten en proesten, maar goed het gaat alweer wat beter!
    Fijnetijd, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel, heel mooi en telkens anders. Hopelijk gaat het al wat beter met je gezondheid. Maar toch een fijne kerst.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke serie kaarten. Ook mooi in de ronde vorm.
    Beterschap met je verkoudheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kaartjes, vooral de laatste.
    o ja, dat doe ik ook altijd haha wat leuk dat jij dat ook doet.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende serie kerstkaarten!Fijne feestdagen, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Angelique!
    Als je al vaak kaarten hebt gekregen herken je soms de stijl zonder te kijken in de kaart. Dat doen Nelleke en ik altijd met elkaars verjaardagskaarten...
    Deze kaartjes zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuke kaarten ook weer van het Action blok, Angelique. Hopelijk ben je weer wat opgeknapt van je verkoudheid.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes en fijne kerstdagen!
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige serie kaarten , he wat vervelend die verkoudheid, je hoort er zoveel.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag met een winter/kerstkaart.
    Goede kerstdagen toegewenst Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke serie is het geworden!!
    Alvast fijne feestdagen!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie reeks weer, tof die cirkelvormige kaart!
    Ik vind het ook altijd leuk om te proberen raden van wie de kaarten komen.
    Hopelijk voel je je met de kerstdagen weer helemaal beter!
    Fijne kerstdagen
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het heerst, hopelijk ben je met Kerst goed opgeknapt. Prachtige kaartjes en in het echt nog mooier want de middelste heb ik van jou mogen ontvangen, bedankt! Fijne feestdagen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Angelique. Ik wil je hierbij nog bedanken voor je mooie KERST kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique