maandag 10 juli 2023

An-Na Swap 9 opdracht 7

Hoi,

 
Hier zijn we weer met de maandelijkse swap van  Nancy en mij. Ondertussen zijn we al bij opdracht 7 van dit prachtige pakket.


 
 
 
 
 
 
 

Beschrijving inhoud pakket.

- ½ paperpad Write your Story (JMA-WYS-PP34 en 35) 
- 3 Acetate Sheets (JMA-WYS-ACS01) (JMA-WYS-
- 3 Vellum Sheets (JMA-WYS-VES01)
- 3 sheets Rub-On Transfers (JMA-WYS-RUB02)
- Stempel Books & Flowers (JMA-WYS-STAMP209)
- Stempel Inky Notes (JMA-WYS-STAMP210)
- Doily Slimline Card (JMA-WYS-CD200)
- Writing Background Elements ((JMA-WYS-CD201)
- Slimline Border Dies (JMA-WYS-CD202)
- Writer’s Collection (JMA-WYS-CD203)
- Written Note Page ((JMA-WYS-MASK100)
- Old Letters ((JMA-WYS-MASK101)
- Diecuts (JMA-WYS-DCB24)
 


Zoals ik vorige maand al schreef was het voor mij dit keer een uitdaging, opdracht 7 is nl. maak een kaart met de grote slimline stempel. Ik heb hem ingekleurd met distress-inkt en met één van de randmallen maakte ik een border rondom. Ik heb er teksten opgelegd maar niks was naar mijn zin dus zet ik de wens wel op de achterkant.


Met zo'n grote stempel kan je niet echt een andere kaart maken dus ik ben benieuwd hoe die van Nancy is geworden, nemen jullie ook een kijkje bij haar?


Lieve groetjes Angélique


12 opmerkingen:

  1. Ook bij jou ook al zo mooi gelukt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, dat is zeker een uitdaging.
    Maar wel héél gaaf geworden, deze kaart.
    Hele mooie, zachte kleurtjes, dat geeft het een romantisch tintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was vanmorgen al een berichtje aan het typen, maar 2 kleine 'monstertjes' vroegen toen mijn aandacht en blijkbaar niet op 'publiceren' gedrukt.
    Je stempel is heel mooi ingekleurd! Dat randje maakt het mooi af en ook tof met de diecuts.
    Heel mooie kaart Angélique
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook zo mooi gemaakt met deze prachtige stempel. Die heeft niks extra nodig vind ik..
    Prachtig kaartje,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook jij hebt een prachtige kaart gemaakt met deze stempel Angélique. Wat een lieve kleuren heb je gebruikt en het randje staat er prachtig bij.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Angelique
    Ik heb die stempel ook en er een tijdje geleden een kaart mee gemaakt, leuk kleurwerk!
    Jij hebt het ook prachtig gekleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi ingekleurd die grote stempel en je hebt er een mooie kaart van gemaakt Angélique.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi ingekleurd die grote stempel en je hebt er een mooie kaart van gemaakt Angélique.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof kaartje met dit mooie stempel, denk dat de tekst in het mini envelopje zit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem prachtig. Mooi ingekleurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique