donderdag 24 augustus 2023

Kerstkaarten week 34

Hoi,

Eerst en vooral wil ik de dames bedanken van wie ik een verjaardagskaart heb ontvangen. Zo fijn om te ontvangen ondanks dat ik weinig blog op het moment.

De inspiratie is nog steeds ver weg dus vandaag 2 makkelijke kaartjes. Mijn moeder heeft deze stans dus dan heb je snel een leuke kaart.

52 weeks to christmas


 

 

 

 

 

 

 

 

De tweede is nog eenvoudiger, in het blok zitten grote plaatjes en daar heb ik enkel twee sterren en een strikje aan toe gevoegd.


 

En wat leuk om te zien dit is mijn 500e blogbericht! Ik geniet er nog steeds van om jullie kaarten te bewonderen, mijn kaarten te plaatsen en jullie reacties te lezen.


Lieve groetjes Angélique

 

14 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om (zelfgemaakte ) kaartjes te ontvangen voor je verjaardag.
    Je kerstkaartjes zien er prachtig uit. Leuk om toch een eigen iets bij te voegen bij zo'n mooi plaatje. Heel mooi gemaakt.
    Hou je goed.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Angélique! En eenvoud siert, zo zie je maar weer. Het eerste model vind ik erg leuk en de tweede is gewoon een prachtige afbeelding, dus die heeft niet veel meer nodig.
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je genoten en krijg je een goed nieuw levensjaar!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk allebei, maar je eerste kaart is heel gaaf!
    Nog van harte met je verjaardag. Ik ben net terug van vakantie, dus een verjaardagskaart die op tijd zou komen zat er niet in.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je gemaakt met dit mooie papier, en leuke model. Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Gefeliciteerd met je 500ste blogbericht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kerst kaarten en de eerste een leuk model kaart.
    Gefeliciteerd met je 500ste bericht.
    Nog van harte met je verjaardag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik vind je kerstkaarten heel mooi, het is ook zo'n mooi blok waar het papier uit komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Angelique
    Allereerst van harte met je verjaardag, ik heb je niet op mijn blogverjaardagkalender staan vandaar dat ik het niet wist, maar het goede nieuws is dat ik alsnog er eentje ga maken
    Mooie kerstkaart heb je gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartjes met het leuke model en mooie dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je staat niet op mijn kalender, snap er niks van.
    Alsnog gefeliciteerd.
    Leuke kaart laat je hier zien en geen zorgen, de inspiratie komt echt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat er post bij je op de mat lag voor je verjaardag Angelique!
    Altijd leuk en verrassend!
    Je hebt een hele leuke kerstkaart gemaakt....prachtig model en leuk gedecoreerd!
    Gefeliciteerd met je 500ste blogbericht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstkaarten, het hoeft niet altijd moeilijk te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk heb je een gezellige dag gehad! En veel zelfgemaakte kaartjes!
    Je kaartjes zijn erg leuk en handig als het ook wat makkelijker kan toch?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn heel leuk !!!
    Mooi gedecoreerd !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 mooie kaartjes!
    En al zal de eerste wel handig zijn met de snijmal, het is toch een puzzel om die mooi te decoreren, héél gied gelukt!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique