woensdag 10 april 2024

An-Na Swap 11 opdracht 2

Hoi,

 
Vandaag de tweede opdracht van de elfde swap tussen Nancy en mij. Gisteren moest ik nog aan de slag omdat ik per ongeluk de derde opdracht had gemaakt. Maar dat is dan wel al handig voor volgende maand.

















Inhoud van het swappakket:
  • DSP Softly Stippled van SU, 6 vellen 15,2 cm/30,5 cm

  • Bedrukt vellum 15,2/30,5 cm

  • Cardstock A4 in de bijpassende kleuren:
    Calypso Coral, Lost Lagoon, Pebbled Path, Pool Party en Wild Wheat,

  • Plakparels (Calypso Coral, Pecan Pie en Pool Party)

  • Stempelset: Oh Happy Day van Technique Tuesday

  • Stansmal Studio Light: Oval Flower Label (SL-ES-CD221) 

     

De  tweede opdracht is: Maak een funfoldkaartje en gebruik hierbij minstens 2 elementen uit het pakket. Ik gebruikte cardstock, dp en de bloemen uit het pakket. Dit model kaart heb ik gezien bij Sylvia Scharp in de Malle Kaarten Maken Groep op FB.

Zitten wel wat foutjes in maar ik had geen cardstock om de vorm opnieuw te maken. Ook het dp op maat snijden vond ik een lastig karwei, daar zal vast wel een trucje voor zijn. 

 

Carlin's Kaartenparadijs


Gaan jullie mee kijken bij Nancy? Ik ben benieuwd welke funfold kaart zij gemaakt heeft.


Lieve groetjes Angélique


10 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie, Angelique
    Mooie kleuren en mooi dp
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jouw kaartje is prachtig gemaakt met het mooie papier Angelique! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart, tof modelletje ook en dat papier is mooi hé, ik ging deze keer voor een totaal andere kleur dan dit lichtblauw dat ik vorige maand gebruikt had...
    groetjes en fijne dag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar het is wel een heel leuk model.
    En ach, foutjes zijn prima, het blijft natuurlijk handwerk.
    Meer dan 2 elementen uit het pakket gebruikt,opdracht geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuk modelletje, ook prachtige combinatie van papier met het plaatje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

      Verwijderen
  6. Dit is ook een leuk modelletje, en helemaal anders dan bij Nancy. Ook jij hebt tof papier gekozen.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje! En leuk model. Handig dat je al klaar bent voor de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Angelique.
    Mooi kaartmodel en fijntjes opgemaakt.
    Mooi met al die witte bloemetjes.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique