woensdag 10 juli 2024

An-Na Swap 11 opdracht 4

Hoi,

 
Vandaag de vierde opdracht van de elfde swap tussen Nancy en mij. Gelukkig benoemde Nancy vorige week dat ze de swapkaart had gemaakt dus ging ik ook aan de slag

















 
 
 
Inhoud van het swappakket:
  • DSP Softly Stippled van SU, 6 vellen 15,2 cm/30,5 cm

  • Bedrukt vellum 15,2/30,5 cm

  • Cardstock A4 in de bijpassende kleuren:
    Calypso Coral, Lost Lagoon, Pebbled Path, Pool Party en Wild Wheat,

  • Plakparels (Calypso Coral, Pecan Pie en Pool Party)

  • Stempelset: Oh Happy Day van Technique Tuesday

  • Stansmal Studio Light: Oval Flower Label (SL-ES-CD221) 


De opdracht is: "Maak een rouwkaartje, gebruik hierbij zeker het vellum en designpapier." Ik had wat moeite om iets te verzinnen en het is een eenvoudig kaartje geworden. Het vellum zit onder de tekst.





Lieve groetjes Angélique


8 opmerkingen:

  1. Het was natuurlijk niet echt een vrolijke opdracht, maar deze kaartjes hebben we helaas ook vaak nodig. Ik had bij het opstellen van de opdrachten ook dat roosjespapier in mijn achterhoofd, bij het maken dan uiteindelijk toch ander papier genomen, maar wel een bloem uit dit roosjespapier geknipt.
    Ik vind je kaart heel mooi geworden met de roosjes op de achtergrond en de tekststempel als focus.
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel goed gelukt Angelique, het is een prachtige kaart met die gestempelde rozen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stijlvolle kaart, Angelique
    Hopelijk niet snel nodig
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met dat prachtig papier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel voor dit idee, ik durf soms niet zo goed maar de uitwerking valt me erg mee, het is een mooi stijlvol kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart geworden. Mooi door het mooie papier, het velum en de tekst. Leuk om elkaar uit te dagen, je gaat toch anders naar het pakketje kijken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie stijlvolle condoleance kaart Angélique. Mooi dat dessinpapier gecombineerd met grijs en de grote tekst. Bij condoleance kaarten hou ik van eenvoudig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie condoleancekaart met de rozen op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique