donderdag 30 april 2015

Kerstkaart week 18

Hoi,

Had nog geen kerstkaartje klaarliggen voor vandaag en ben gisteren vergeten kijken wat de challenge is bij 52 weeks to Christmas want het is alweer de laatste donderdag van de maand. De sketch van Noor & Zo had ik de afgelopen tijd al een paar keer voorbij zien komen en vond ik wel heel leuk. 
Vandaag in stukjes en beetjes deze kaart gemaakt. Ik heb nog nooit zoveel verschillende dp's op één kaartje gebruikt. Voor mijn doen een drukke kaart maar ik vond het toch leuk om te doen. Wat ik wel zeker weet is dat ik zo snel mogelijk een metalen liniaal ga halen wat een ellende met die plastic dingen. Doordat je er soms hele kleine stukjes uitsnijdt is je snijvlak daarna niet meer zo recht als dat je zou willen en als ik ergens niet tegen kan, haha. 



52 Weeks to Christmas - gebruik bomen en sterren
Noor & Zo - gebruik sketch
Crafty Hazelnut's Patterned Paper - May Challenge

Verder vandaag mijn zoon geholpen met zijn inschrijving op een HBO-opleiding, zo belachelijk was ze daar tegenwoordig allemaal voor moeten doen: motivatiebrief, cv, portfolie en een assessment. Hij is niet zo'n zeker kind en werd er helemaal gek van, ikzelf had er soms ook moeite mee. Was een stressvol dagje. 
Hoop dat het er nog van komt om naar jullie kerstcreatie's te komen kijken maar anders zeker morgen.
Groetjes Angélique

20 opmerkingen:

  1. Leuke Kerstkaart!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kerstkaart is prachtig Angelique,mooi papier en een leuk plaatje.
    Lief dat je je zoon hebt geholpen, als ik het zo lees moet je al een hogere school hebben gehad voordat je ingeschreven bent.
    Je hebt tegenwoordig ook plastic liniaaltjes met een ijzeren randje, dat werkt perfect, deze dag is weer voorbij, morgen gaat alles weer beter hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Angelique! Ondanks het plastic lineaaltje is hij mooi strak afgewerkt ;) Ja je moet tegenwoordig een opleiding 'inschrijven voor school' hebben gedaan. En de gehele schooltijd moet je motivatiebrieven, portfolio en assesments blijven doen. Zelfs je CV blijven bijhouden daar krijg je ook punten voor. Hopelijk laat jouw zoon zich hierdoor niet demotiveren en gaat hij er wel met de inschrijving door :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vreemd; ik dacht dat ik een boodschap achtergelaten had, blijkbaar niet op publiceren gedrukt...
    leuke kaart!
    ivm je latje: in de Action hebben ze ook handige metalen latten met aan de ene kant cm, aan de andere kant inches, kan soms wel eens handig zijn als je ergens een patroontje met de Engelse maten hebt...
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje Angelique....leuke sketch gebruikt ook...
    Knap gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie vrolijke kerstkaart en een mooie sketch. Jammer van je liniaaltje maar daar is weinig van te zien. goede tip van Nancy!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angelique,
    je kaartje ziet er prachtig uit, ik snijd bijna alles met de snijmachine en anders een liniaal met een metalen randje..
    Fijn dat je je zoon kon helpen, de eisen worden steeds hoger en als je dan afgestudeerd bent..kost het heel veel moeite om een baan te vinden,
    fijn weekend,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gecombineerd Angelique....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kerstkaartje mooie kleurcombinatie...
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the colors, papers and design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the colors, papers and design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je 'drukke' kerstkaartje erg mooi!! Leuke combinatie van papiertjes!
    Dat van de plastic lineaal herken ik wel......ik heb toendertijd ook snel een metalen aangeschaft ( ik heb 'm bij de accion gekocht)
    Fijne zondag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He wat vervelend Angelique dat je daar zo lang mee bezig moet zijn om je kind in te schrijven voor een vervolgopleiding. En dan is het nog maar afwachten of hij is aangenomen, of niet? Ik hoorde laatst dat ze nog maar op drie vervolgopleidingen ingeschreven mogen staan. Je kaartje is in ieder geval erg mooi geworden, en de schets is nog heel goed herkenbaar hoor. Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke manier om restjes op te maken!
    Lia Dt 52 weeks....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angelique,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de Challenge leuk dat je meedoet.

    Gr...Bep DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angelique
    Een mooie kaart en leuk dat je meedoet aan de challenge
    Groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper May challenge with your lovely crafting - hope to see you again soon - you could also enter this into my CHNC challenge extra for May - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique