woensdag 2 november 2016

Met een drankje

Hoi,

Vandaag een kaartje wat ik uit een boek heb gemaakt, ik blijf nog even op de makkelijke toer.
Gelukkig ook goed nieuws, maandag ben ik met de revalidatie gestart dus we gaan zien wat dat gaat doen.
Ik ben nog niet bij iedereen langs geweest want ik vind het wel leuk om te zien wat voor een mooie dingen jullie de afgelopen maanden hebben gemaakt. Alleen gaat daar wel wat tijd in zitten maar ik word helemaal vrolijk van al die verschillende kaarten en doe gelijk wat inspiratie op.


Morgen naar Breda voor Gianni zijn propedeuse uitreiking, supertrots dat hij dat gelijk in het eerste jaar heeft gehaald. Gelukkig gaat mijn moeder mee en rijdt dan ook, dat maakt het wat makkelijker om te kunnen gaan. 

post signature

17 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke kaart!! Ik vind het echt een mannenkaart, komt denk ik omdat ik geen bier lust.
    Wat goed van Gianni dat hij zijn P zo snel heeft. Geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, mannen verjaren ook hé en zijn vaak de moeilijkste kaartjes om te maken!
    Hoe is de behandeling maandag verlopen? Hoop dat het goed resultaat geeft!
    Misschien een rare vraag, maar wat is propedeuse?
    Groetjes en fijne dag morgen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om even lekker bij iedereen rond te kijken Angelique en dat je er blij en vrolijk van wordt is helemaal fijn! Wat goed dat je Zoon zijn P heeft gehaald...iets om heel trots op te zijn hè! geniet van morgen. Ook al heb je een "makkelijk"kaartje gemaakt het is een hele mooi en belangrijk is dat je er plezier aan beleef! Ik wens je echt veel beterschap met revalideren! En nog een beetje rustig aan hè!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he al die inspiratie die je dan weer opdoet. Je kaart is erg mooi geworden! Top. Heel veel succes met de revalidatie, ik hoop dat het je veel brengt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een erg leuke kaart geworden hoor !
    Ik weet net als Nancy ook niet wat het is een propedeuse, ... ik weet nog van mijn eigen tijd dat pro voor betekent en deus god, maar kan er toch niet echt iets van maken !
    Geniet er in ieder geval maar van vandaag en veel succes met de revalidatie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart! Sterkte met de revalidatie. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele leuke kaart geworden.
    Sterkte met het revalideren....hoop dat je er baat bij hebt.
    Wat goed van je zoon ...daar mag je best trots op zijn.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook aan een kaart uit een boek kun je heerlijk werken toch? Even je hoofd leeg en lekker aan de knutsel en dan maakt het niet uit op welke manier. Ik vind het een mooi geheel geworden.
    Heel veel succes met je herstel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je maar ontspanning hebt en er plezier aan beleefd. Leuk mannenkaartje! Succes met de revalidatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke mannenkaart, Angélique.Sterkte met het revalideren.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. En wat een geweldige plaatje, die dikke sigaar zie je niet zo vaak meer. super leuk.
    Succes met de revalidatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kaartje is het geworden Angelique...leuk dat je zo af en toe weer een beeje kan freubelen...
    en gefeliciteerd met de prestaties van je zoozoon...een gezellige dag morgen
    hopelijk gaat de revalidatie helpen je gezondheid weer op de rails te krijgen...sterkte ermee

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele knappe kaart! Geniet van jullie uitstap morgen, geen wonder dat je fier bent! Succes met de revalidatie! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje ennne om trots op te zijn je zoon. Gefeliciteerd!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke mannenkaart!
    Veel succes met je revalidatie en gefeliciteerd met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kaartjes maken moet een leuke ontspanning blijven, slim om dan uit te wijken naar een "boek", je hebt weer een leuke mannenkaart erbij.
    Sterkte met de revalidatie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Angelique,
    Wat vervelend van je hoofdpijnen ik las het net pas in je vorige blogpost.
    Fijn dat er nu actie ondernomen wordt en hopenlijk kan er dan wat aan gedaan worden.
    Ik ben de laatste tijd ook vrij weinig aan de freubel, veel te druk op,school en blogs kan ik al lang niet meer zo goed meer bijhouden als destijds.
    Ook vind je gewoon andere dingen doen ook leuk zoals even ontspannen een YouTube freubel filmpje of haul video kijken.
    Bloggen kost veel tijd inderdaad en als je zelf minder reageert zie je de reacties op je eigen blog natuurlijk ook terug lopen maar het blijft af en toe toch gezellig ome en te doen.
    Ik lees daarom geregeld meerdere berichten tegelijk van iemand bij en geef dan soms op elke post nog een reactie achteraf.
    Ik vergeet bijna je kaartje...leuk om te doen en toch lekker even aan de freubel met zo'n kant en klaar aangeleverd model, direct een leuk effect!
    Denk aan jezelf!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique