donderdag 8 maart 2018

Roze en groen

Hoi,

Deze keer een kaart die ik maakte voor de FB-pagina Be Challenged en wel de uitdaging van vorige maand.
Het patroon was niet moeilijk te maken maar ik vond het erg lastig om hem mooi aan te kleden. De meeste tijd zit eigenlijk altijd in zoeken naar bij elkaar passend papier en mallen.



















Ik kreeg een aantal keer de vraag wat ik allemaal gekocht had op de beurs, ik heb me aan m'n woord gehouden, echt niet veel. Een koffertje met magneetvellen om m'n mallen op te bewaren, wit en blauw basispapier en kleine radartjes om op mannenkaarten te gebruiken. Van workshops is het niet gekomen maar met drie lange pauzes tussendoor heb ik genoten van de dag. 

post signature

23 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is het! Hele mooie combinatie van papier en mallen.
    En leuke dingen toch wat je gekocht hebt?
    Groetjes Carolone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Zo mooi, het lijkt echt of de bloemen op het plaatje echt zijn, zo mooi die diepte erin. Ik heb me ook netjes aan mijn lijstje gehouden op de beurs...Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Prachtig gecombineerd allemaal!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Angelique, kost denk ik wel wat moeite om alles bij elkaar te zoeken. Leuk spulletjes heb je gekocht, ik vind die koffertjes ook handig.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vond het ook wel zoeken om dit toffe modelletje mooi aan te kleden,maar het is je wel heel mooi gelukt! prachtig plaatje met die hortensia's!
    Handig zo'n magneetkoffertje!
    Ook aan het aftellen tot volgende week?
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan, mooie en zachte kleuren! Gezellig he, de beurs, heerlijk om wat rond te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja, kijken en genieten en neuzen is zo leuk op een beurs!! Ik koop ook nooit heel veel, omdat ik eigenlijk teveel zie. Ik ga vaak gericht kijken ( bijvoorbeeld zo'n koffertje..)
    Je kaart is prachtig. Ik ben er ook niet aan toe gekomen de laatste ker, maar hij staat op mijn lijstje...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart! Alles past mooi bij elkaar. Op een beurs word ik vaak overprikkeld door alle mooie spullen en weet dan nooit wat te kopen. Handig om van te voren te weten waar je voor gaat! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is je goed gelukt om deze kaart zo mooi aan te kleden. Dat is vaak het meeste werk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Het is ook heel herkenbaar dat papiertjes bij elkaar zoeken vaak veel langer duurt als het kaartje maken hihi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Angelique. Het werk vooraf van 'hoe maak ik mijn kaartje en welk papier en stansen gebruik ik' duurt soms langer als het in elkaar zetten van het kaartje zelf :)
    Prettig weekend.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart,Angelique.Je hebt alles mooi bij elkaar gezocht.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben soms wel een week bezig met een kaartje dus herkenbaar hoor, maar soms met mooi dessinpapier is een kaartje die jij hebt gemaakt ook heel erg mooi, en je model is immers ook prachtig Angelique! Een beurs is juist leuk om te kijken en ideeën op te doen, bestellen kun je ook rustig thuis doen!Fijn weekend hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig Angelique! Ik heb 2 keer een poging gedaan dit modelletje te maken. De eerste keer vergat ik er een driekhoekje bij op te plakken en de 2e keer plakte ik het driehoekje vast aan de achterkant, die juist gewoon los moest staan...hihihi. Ik ben er mee gestopt. Volgende keer beter. Wat je beursaankopen betreft, heb je leuke spulletjes gekocht. Ik ga er ook heen om ideetjes op te doen en mensen kijken...hahaha. En dat kun je wel doen met de pauzes. Groot gelijk, zo hou je het vol!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart. Ik snap dat je daar wel even over doet. Het zijn ook veel vlakken om op te vullen. Jouw keuze is prima uitgepakt. Mooie kleurtjes bij elkaar. Zo`n koffertje is inderdaad handig en makkelijker om op een beurs te kopen. Scheelt weer verzendkosten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, het bij elkaar zoeken en vinden is je goed gelukt, hoor! je kaart is een plaatje, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart!...het aankleden van de kaart is je goed gelukt. Nou dat heb je je goed kunnen beheersen op de beurs..mij lukt dat nu nooit haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wwooww mooie kaart hoor in prachtige kleurtjes !!
    Wéér leuke spulletjes in huis van de beurs nou je
    kan wéér vooruit daarmee. Ben niet aan be challenged toe gekomen , komt nog hopelijk
    Goed weekeinde van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk model en mooi alles op verwerkt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een orachtuge kaart Angelique. Leuk model. En alles heel erg leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart ! heel leuk model ,papier en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique