zondag 3 juni 2018

Paars vandaag

Hoi dames,

Hier ben ik weer eens.  Twee weekjes geleden ging ik een middagje langs bij Karin die me leerde een kaart te maken met partial die cut en daarna wat tips gaf bij het inkleuren. Thuis maakte ik hem af met een randje papier en een stukje twine. 


Ik zei al tegen Karin, m'n dochter zal wel heel wat commentaar hebben op het kleurwerk en dat klopte ook. Zelf vond ik het goed genoeg om de kaart te versturen. 

De rode kaart die ik voor Leny maakte, maakte ik nog een keertje voor Rosina maar dan in een paarse versie. 


Er zijn heel wat dames die onbedoeld geen verjaardagskaart hebben ontvangen of te laat. Ik probeer de kalender in de gaten te houden en wat te knutselen maar ja......

Voor iedereen een hele fijne zondag.


post signature

26 opmerkingen:

  1. Hoi Angelique,
    Leuk he, om zo een kaart te maken, met dat gedeeltelijk stansen. En je kleurwerk mag er best wezen hoor! Mooi in paars. En je andere kaart is ook mooi. Ik weet nooit wat ik met zo'n stans aan moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele leuke kaarten Angelique!...met je kleurwerk is niks mis hoor. Hoe meer je kleurt hoe beter dat het gaat.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten hoor in die lila kleur. Prachtig gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die titel alleen al trekt mijn aandacht! Ik vind hem heel mooi!
    Leuke techniek! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten met een leuke techniek!
    Prachtig in het lila/paars.
    Ik ben helemaal een warhoofd met verjaardagen.
    helaas!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn om nog eens een berichtje te zien van je Angélique!
    Mooi gedaan met die gedeeltelijk gestanste bloemen! Je kleurwerk is mooi, als je er nog een paar tientallen maakt zal het natuurlijk nog mooier worden ;-)
    bijzondere stans op je onderste kaart, lijkt me handig als je niet zoveel tijd/inspiratie hebt, en met een ander kleur paatje en achtergrond heb je telkens een totaal andere kaart.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Angelique, wat leuk om weer een berichtje van je te zien. Twee hele mooie kaarten heb je gemaakt.Mooi effect geeft dat gedeeltelijk stansen. Ook de tweede kaart voor Rosina is een plaatje, handig zo'n grote stans, je hebt dan weinig méér nodig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gemaakt !
    fijne ZONdag nog !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee erg mooie kaarten, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee mooie kaarten Angélique. Ik zeg altijd tegen mijn workshoppers, je hebt de techniek nu mee nu is het oefenen, oefenen en oefenen. Het spreekwoord zegt niet voor niets oefening baart kunst nietwaar ? Maar ik vind je inkleuren toch al heel geslaagd hoor. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, 2 prachtige kaarten, heel mooi met dat gedeeltelijk stansen en mooi ingekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig zijn je twee kaarten, wat een mooie kleuren! Heel tof gedaan! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee Angelique, leuk weer eens wat van je te zien en te horen. Twee mooie kaarten heb je gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarten Angelique. Ben gek op paars.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Lekker paars, daar houd ik wel van
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie kaarten! Gelukkig heb je de bloemen gebruikt op je kaart, ze zijn veel te mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn om weer wat van je te zien Angelique.....je hebt twee hele leuke kaartjes gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 Prachtige kaarten Angelique....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd moeilijk om in te kleuren Angelique...wat voor papier hoort bij inkleur materiaal, dat is al heel belangrijk. Maa zeker een mooie techniek met de partial die cut (nog nooit van gehoord, hihi) En je grote stans is wel een opschieter, iets moois erop en klaar is Kees!
    Succes met knutseltijd mijn dagen zijn ook vaak te kort!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaarten Angelique.
    Voor die onderste heb je een supermooie mal gebruikt,heel chic voor op je kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om je weer eens te zien op je blog, Angelique en wat een mooie kaartjes! Je kleurwerk is prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Angelique,
    Bedankt voor je prachtige kaart die gisteren bij mij in de brievenbus lag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaartje is prachtig! En wat een supersnelle dochter hebben jullie. Top gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartjes. De bovenste is mijn favoriet ;) Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zijn 2 prachtige kaartjes Angelique !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wel een hele late reactie maar ik zie nu pas dit berichtje van je. Je hebt het kaartje mooi afgewerkt en ook ingekleurd.
    Ook die andere kaart is mooi, een prachtige stans en vast een werk om die schoon te maken ;)
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique