donderdag 8 november 2018

Kerst week 45


Hoi,

De kaart van deze week heb ik vorige week gemaakt op een workshop die ik samen met Karin gevolgd heb. Misschien hebben jullie hem al op haar blog gezien. Het is een soort boekkaart die met een dutch doobadoo mal is gemaakt. We moesten hiervoor 2 cirkels met de hand uitsnijden en dat resultaat bevalt me niet echt. Ik werk dan liever met een stans zodat de cirkel mooi rond is. 





















De binnenkant is nog een beetje saai, daar moet ik nog iets aan doen. Zo meteen begin ik aan m'n rondje bij jullie en ondertussen expeditie Robinson kijken.


post signature

23 opmerkingen:

  1. Angelique, ik vind,je,kaartje heel mooi geslaagd en de binnenkant.is zeker niet saai ! Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal prachtig hoor en niet saai Angelique , SUPER
    Fijne avond en groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart geworden Angelique. Die prachtige bloemen zijn een echte blikvanger. Ik zou ook liever met een stans werken. Het valt heel goed mee met die saaiheid aan de binnenkant! Fijne avond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! Rond knippen is niet altijd makkelijk, daarom zijn er gelukkig stansen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ook liever met een stans werken... Wel mooie kaart, toffe kleurtjes en een heel mooie bloem aan de binnenkant!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Ik kan me wel voorstellen dat je dan liever met en stans werkt. Zou ik net zo hebben! Ben benieuwd wat je nog voor de binnenkant bedenkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, een prachtige kaart, heel mooi met die vogeltjes en bloemen ! Ja, ik zou ook liever met een stans werken. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan. Een cirkel maak ik ook het liefst met een stans.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart.Ik zou het ook liever met een stans doen.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje Angelique met de mooie vogeltjes!
    Groetjes Suzan en tot de 21ste??
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart! Met stansen werken is inderdaad prettiger. Maar ik vind het wel wat hebben dat het niet helemaal zo perfect is. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje en inderdaad uitsnijden met de hand is wel heel moeilijk en zeker een cirkel,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gisteren al gereageerd, maar blogger doet raar. Poging 2 dus...heel mooi kaartje! En zelf cirkels knippen is echt lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi boekmodel en de binnenkant is mooi zo. Alle aandacht gaat naar de tekst en de mooie poinsettia. Ik werk ook liever met een stans hoor ;)
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaartje is mooi geworden Angelique. Tja eigenlijk werkt iedereen het liefst met een stans om een cirkel te maken, veel makkelijker :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, Angelique...en cirkelstansen hebben ze niet voor niets uitgevonden, toch?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Angelique. Leuke voorkant met dit leuke vogeltje een mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een cirkel met de hand???? Hoera voor alle stansjes Angelique en de kaart is beeldschoon!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje. Heel mooi model.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi en leuk verrassende binnenkant
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke book card , met een verraste binnenkant
    Fijn weekeinde en crealiefs
    Van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique