donderdag 14 februari 2019

Kerstkaart week 7 Marionet

Hoi,

Weer oude en/of ongebruikte spulletjes uit de kast getrokken en ik merk dat het me een goed gevoel geeft dat dingen nu gebruikt worden. Het knipvel is denk ik één van de eerste die ik had en is van Don & Daisy en de siermal zat bij m'n eerste zending uit China en was nog nooit gebruikt.

Ik las vaak dat jullie naar buiten gingen voor een foto en heb dat vandaag ook gedaan, het was er prachtig weer voor. Ik maak m'n foto's meestal voor het raam en had niet verwacht dat het zo'n verschil zou geven. Wat een verschil in kleuren.






















Weer eentje klaar voor 52 weeks to christmas, super dat deze blog bestaat want het scheelt zoveel stress eind van het jaar. Dank jullie wel dames. 

Vanmorgen stond er een leuke verrassing op de tafel toen ik beneden kwam, een bos bloemen, een doosje bonbons, een broodje en verse jus d'oranje. 



Voor iedereen fijne Valentijn!!









Lieve groetjes Angélique






33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Mooi dat rood met wit. En je bent goed verwend voor Valentijnsdag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angelique, wat een schattig kaartje en wat waren ze leuk die Don en Daisy..
    Fijn gevoel oude spulletjes gebruiken, herken het.
    En ja heerlijk he geen stress aan het eind van het jaar...
    Ja een heel verschil he als je ze binnen voor het raam op de foto zet komt er altijd een grijze waas overheen...wij tobben ook wat af hoor om een mooie foto te krijgen...
    leuk dat je weer meedoet deze week.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart heb je daisy gemaakt!..vind ze nog steeds heel mooi. Wat een leuke verassing toen je vanmorgen beneden kwam....denk dat er hier nog geen eens aan gedacht is dat het valentijn is.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartmodelletje Angelique, mooi gemaakt.
    Leuk dat je een bloemetje krijgt voor Valentijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Angelique! Blijf de plaatjes ook leuk vinden, en gebruik ze ook nog!
    Super dat je zo verwent bent vanmorgen, heb je ook verdient hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart Angelique. Ik deel je gevoel van ongebruikte spulletjes gebruiken en ik lees het bij meer mensen. Leuk dat je zo verwend bent voor Valentijnsdag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje. Wat zijn ze toch leuk die Don & deze Daisy.
    Dat was een leuke verrassing van jou valentijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve verrassing was dat. En je kaart is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart, prachtige mal en heel leuk plaatje! En je bent verwend voor Valentijn, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart! En wat lief om zo verrast te worden. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en mooie kleuren. Wat een verrassing van jou Valentijn, probeer het ook wel , zet ik alvast een vaas neer , maar helaas mijn man doet hier niet aan mee.
    Weet ik ook wel maar kan het toch proberen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren heb je gebruikt, mooi geheel geworden !
    Mooi boeket , heerlijk verwend !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart met je Chinamal. Leuk plaatje en de mooie toef maken het helemaal af. Leuke verrassing stond jou te wachten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met je 'oude' spulletjes. Ik probeer ook zoveel mogelijk ouds op te maken. Maar ja, er komt ook regelmatig nieuw bij. Dus het schiet niet erg op.
    Wat ben jij lekker verwend zeg!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een verschil van foto's.
    Ik vind het ook altijd moeilijk,om een mooie foto te maken.
    En daarbij nog een mooi kaartje gemaakt, toppie.
    Fijne avond,
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige kaart. Alles past goed bij elkaar. Mooi stans gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, he, wat een verschil! De kleuren zijn helderder en de foto is ook scherper door het licht. Ik fotografeer altijd buiten, maar in de winter lukt het niet altijd., Vandaar dat ik ene fotostudio kreeg voor mijn verjaardag. Maar die gebruik ik echt alleen maar als het buiten niet kan. Je kaartje is erg leuk! Leuk knipvel! En je hebt een romantische start van de dag gehad! Lief zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi deze kaart met Daisy. Blijft een leuk plaatje. Mooi gecombineerd met de mal. Leuk dat je verwend bent met Valentijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaartje Angelique, ik heb ook nog van deze plaatjes en ze kunnen best wel eens op een kaartje
    Je voetbalkaart is ook geslaagd
    (leuke ontbijttafel trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik maak mijn foto's altijd buiten, echt het scheelt zoveel, de kleuren zijn echt veel mooier. Mooie kerstkaart met de leuke stans en het lieve plaatje..Jij bent lekker verwend vandaag,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vanavond weer eens wat blogs afgegaan, en die van jou heb ik ook alles bekeken. Allereerst wil ik je bedanken voor het lieve kaartje dat je mij stuurde. Dat heb ik heel erg gewaardeerd. Ik zag een hem een tijdje terug ook staan op je blog. Verder las ik dat je een behandeling voor je nek krijgt. Vervelend die klachten., ik hoop dat de injecties gaan helpen. Ik las ook het gebruik van ongebruikte spulletjes. Hihi soms is het ook wel verzamelen hoor, maar wat geniet ik er ook van! En ook de laatste week weer veel dingen gebruikt die ik nog nooit gebruikt heb. Je heb t trouwens een hele mooie stans gebruikt en je kaart is prachtig! En verwend worden is altijd leuk, ik kreeg vanavond ook een bakje. Die staat bij de foto van mijn ouders op een mooie ronde schijf van acacia hout. Zoiets hebben we ook gebruikt voor de kaarsen in de kerk. Gekregen van mijn zwager, lief hoor. Succes morgen en ik zie wel weer kaartjes verschijnen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ben je lief verrast door Nick!
    Heel veel succes vandaag!
    Ik vind je kaartje heel mooi, tof met het rood/wit en wat een mooie stans!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart heb je gemaakt, leuk met de oudere spulletjes. Ze zijn er niet minder mooi om.
    Ik kan ook nog jaren vooruit ....
    Lekker verwend ben je, genieten hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Angelique! Jij hoeft voorlopig geen knutselspulletjes kopen. Je kaart komt inderdaad veel beter uit als je buiten fotografeert.
    Lieve groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou het ook meer moeten doen, oude spullen gebruiken. Maar hoe moet ik dat klaarspelen als ik zelfs mijn nieuwe spullen niet durf te gebruiken haha :). In ieder geval heb je een heel leuk kaartje gemaakt met je oudjes! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk kaartje en wat een heerlijke verrassing was dat voor je zeg!
    Hoop dat het vandaag weer goed is gegaan....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Stunning card design Angelique.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kerstkaart Angelique!
    Wat een heerlijke verwennerij op valentijnsdag,leuk hoor!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi je kerstkaart Angelique...het is inderdaad een groot verschil de foto's en een leuke stans heb je gebruikt...
    Je ben heerlijk verwent op valentijn, dat was vast erg genieten...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend kaartje! Wat een goed idee om de foto's buiten te nemen, hij ziet er nog geweldiger uit. Die tip ga ik ook eens proberen. Prachtige bos bloemen, lief zo'n ontbijtje! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart, tof dat plaatje en wat een mooi gelaagd geheel! Ik herken het wel, die foto's binnen of buiten. Ik heb daarom vorig jaar geïnvesteerd in een opvouwbaar lichttentje en daarmee is het probleem van de baan.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaart Angelique met Daisy. Hopelijk ben je niet alleen voor de foto naar buiten gegaan, het was prachtig weer vandaag ;-)
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique