donderdag 21 maart 2019

Van klein naar groot

Hoi,

Vandaag geen kerstkaart, een flinke verkoudheid in m'n hoofd zorgde ervoor dat het er niet van kwam. Ik heb nog wel iets anders wat ik jullie wilde laten zien.
Twee weken geleden volgde ik bij Caroline een workshop waar we een doosje met kleine kaartjes maakte. Deze groene maakte ik daar ook maar liet ik nog niet zien. Ik heb hem nog extra op groen en wit gemat om hem een "normaal" formaat te geven. Dit heb ik ook gedaan met de blauwe kaartjes omdat ik persoonlijk nooit van die hele kleine kaartjes verstuur. Ergens vind ik het te minimalistisch om te versturen, herkennen jullie dit of doen jullie het wel?






Ik ga op het gemakje beginnen aan m'n blogrondje, tot straks.


Lieve groetjes Angélique


22 opmerkingen:

  1. Minimalistisch of niet, da's geen reden om zo'n mooie kaart niet te versturen Angelique! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kaarten zijn altijd wat groter,uit gewoonte, en dat ik daar wat meer op kwijt kan maar zo´n wat kleiner kaart is ook heel mooi hoor. Vind ze met die extra rand wel wat meer af, mooier ook. Leuk gedaan Angelique.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak wel eens kleine kaartjes om bij een kadootje of bos bloemen te doen.
    Het ziet er prachtig uit Angelique.
    Beterschap!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie kaartjes Angelique.
    Zelf verstuur ik nooit van die kleine kaartjes.

    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn leuke kadootjes om weg te geven vind ik, zo'n doosje vol met zelfgemaakte kaartjes.
    Ik vind ze beide erg leuk, zowel de gematte als de kleinere.
    Heel mooi gemaakt zijn ze.
    Ik met nooit zo op de grote van de kaart, maak ze graag en zus z ed leuk zijn verstuur ik ze gewoon.
    Waar ik wel op let, of beter, lette, is het gewicht. Vind 2 postzegels zo duur...... maar ook daar stap ik van af, een hobby kost geld, en ik weet hoe blij iemand kan worden van echte post.
    Dus dan maar 2 postzegels hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaarten met die extra matten net iets meer hebben. Meestal maak ik wel rechthoekige kaarten, omdat de vierkante in België extra duur zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die is ook mooi geworden! Ik vind kleine kaartjes wel leuk maar moet nog eens kijken of die binnen het Belgisch formaat passen... Anders kunnen ze natuurlijk ook in een grote enveloppe...
    Echt mooi in het groen ook!
    Groetjes
    nancy
    enne... kerstkaarten moeten niet he, maar als je er eentje maakt, dan het liefst plaatsen op donderdag natuurlijk ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn schattig, Angelique. Tegenwoordig verstuur ik ook wel eens kleine kaartjes. Het gaat toch om het gebaar?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt het wel mooi opgelost zo hoor. Een heel mooi kaartje is het zo geworden.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg! Het maakt mij niet uit wat ik verstuur, klein of groot, licht of zwaar, dik of dun, alle kaarten maak en verstuur ik met liefde ;-). Maar het is misschien meer je gevoel dat je denkt dat het niet kan of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, te snel. Gewoon versturen hoor, de ontvanger zal er zeker blij mee zijn.

      Verwijderen
  11. Hele mooie kaarten! Nee ik verstuur ook geen kleine kaarten en meestal ook nog eens te "zware" kaarten (twee postzegels)
    Nog veel beterschap!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit vind ik toch wel mooier, als de kaart wat groter is, de groene is echt supermooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaartjes. Vooral die blauwe, maar dat is ook helemaal mijn kleur.
    Ik verstuur ook nooit kleine kaartjes. Ik gebruik ze wel als labeltje voor een bosje bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze wel heel erg leuk en zou ze ook zeker wel versturen maar zo als Maria al zegt als label aan een bosje bloemen of kadootjes is het ook leuk!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaartjes, maar ik zou ze ook groter maken. Te klein formaat kost ook weer extra in België. Wat jammer dat je zo verkouden bent, spoedig beterschap ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt helemaal gelijk. Zoals je ze nu 'vermaakt' hebt, vind ik ze ook meer hebben. Maar ze zijn wel prachtig! En je hebt meteen en voorraadje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze erg mooi. Ik hou zelf ook wel van wat grotere kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaartjes zijn het geworden, geeft net een mooi effect met een extra randje eronder!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Flink wat voorraad zo ineens daarna! Mooie serie kaartje, Angelique! Ik vind kleine kaartjes juist leuk, het is weer eens wat anders. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk,dat je deze mooie kaart naar mij hebt gestuurd, dank je wel Angelique! Ik zou je dolgraag óók verwennen op je verjaardag maar ik zit écht aan mijn taks met het aantal kaarten dat ik maak/verstuur en al hélemaal nu ik van die zere handen heb waar helaas géén medicijn voor bestaat. Het spijt me als ik je teleurstel maar hoop dat je er begrip voor op kunt brengen...zou iedereen liefst iets sturen maar dat gaat nu eenmaal niet.

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique