maandag 27 mei 2019

Moederdag cadeau deel 2

Hoi,

Vandaag het vervolg op de blog van vorige week. Na de lunch kwam Anja Zom bij ons aan tafel voor de volgende kaart.  Een leuk model en een kleurencombinatie die ik zelf niet zou verzinnen maar ik lekker fris vond. Voor in het zakje aan de achterkant maakten we een label.
Ondertussen werden we weer voorzien van koffie en thee met chocolaatjes erbij.




Daarna de laatste workshop van de dag met Tineke van der Linden, een prachtige maritieme kaart. We kregen hierbij de dutch doobadoo mal om de basiskaart te maken. Aangezien ik al erg moe was  heb ik eigenlijk bijna alleen de stansjes beïnkt. 



Naast mijn moeder zat een hele vriendelijke dame waar we een hele dag een beetje mee kletsten, we mochten met haar mee rijden naar Doe@Ding. Het was er erg druk en we waren een beetje overweldigd door het enorme aanbod, we hielden het erg beschaafd met onze aankopen, ik kocht oa een  layered stamp van een roos.
Nick kwam ons daar weer ophalen, hij had een gezellige dag bij z'n ouders gehad en lekker op een terrasje gezeten.

De zondag zijn we gelijk aan de slag gegaan om alle kaartjes af te maken want anders blijft het misschien weer liggen. Helaas kwam ik er toen achter dat er enkele stansjes ontbraken in m'n zakje, ik weet zeker dat ik ze beïnkt hebt maar waar ze gebleven zijn?? Demi schoof ook nog aan om lekker te kleuren, als ik er kaartjes mee gemaakt heb zal ik het laten zien.

Het layered stamping bleek niet zo'n succes te zijn, het leek nergens naar, mijn moeders resultaat was al beter. Demi wilde het ook eens proberen en eigenlijk was ik een beetje lacherig want ze heeft zelfs nog nooit met een stempelhulp gewerkt. Maar haar resultaten van alle drie de rozen waren perfect, ik moest m'n woorden snel terug nemen. Zij heeft ons laten zien op welke puntjes we moesten letten om goed te "layeren" maar wat heb je daar goede ogen voor nodig. Zal nog eens op m'n gemak moeten gaan zitten om daar mee aan de slag te gaan. 


Lieve groetjes Angélique


24 opmerkingen:

  1. Wát een prachtige creaties Angelique, het is niet te zien dat je wat standjes mist (wél jammer!). Dat layered stempelen is écht wel een dingetje..ik heb er 2 van SU en heb er na wat eerste pogingen niks meer mee gedaan...kleur toch gewoon liever in.
    Fijne week, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kaarten mooi geworden, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Angelique. Jammer dat je wat stansjes mist.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke maar drukke dag. Heb je vorige post gemist dus nu veel gezien. Je hebt in elk geval weer veel nieuwe ideeën opgedaan (en weet nu ook wat je niet leuk vind)
    Dank voor je leuke verjaardagskaart (tag), op deze manier een stencil gebruiken moet ik ook nog eens doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deel twee van jullie Moederdag uitje ziet er ook prachtig uit! En met het layered stempelen komt het vast ook wel goed na het lesje van Demi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Wel jammer dat je wat stansjes kwijt bent. Ook de productie van deel 1 heb ik nog even bewonderd. Lachen dat Demi beter layered kon stempelen dan jullie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vermoeiende maar toch wel leuke dag,zo te lezen. Je kaarten zien er erg mooi uit en wat het layered stempelen betreft.... misschien moet je gewoon nog eens oefenen of misschien is het gewoon jouw ding niet en daar is dan ook weer niks mis mee haha. Ik kan ook niet alles en vind ook niet álles leuk om te doen, het gaat vooral om het plezier hebben toch?! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Angelique
    Mooie kaarten hebben jullie gemaakt en thuis afgemaakt, fijn dat het zo gezellig was, laagjes stempelen is inderdaad wat oefenen, maar uiteindelijk is het resultaat vaak erg mooi!
    Veel succes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartjes zijn mooi Angelique. Tja sommige technieken zoals layerd stampin moet je echt leren. Ik heb het nog nooit gedaan dus.... als ik eens kom ;)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook weer prachtige kaartjes Angelique, en wat hebben jullie een mooie dag gehad. Jammer van die ontbrekende stansjes. En laagjes stempelen zal inderdaad wat oefening nodig hebben. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige dag met leuke kaarten!
    Ja, soms moet je echt op je spulletjes letten op zo'n dag, jammer dat je wat mist.
    Groetje Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie hebben een gezellige dag gehad.
    Zo te lezen.
    Jammer van de stansjes, die kwijt zijn geraakt.
    Hele mooie kaarten heb je gemaakt.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kaarten zijn heel mooi Angelique!
    Hoewel vermoeiend neemt niemand zo´n dag je meer af.
    Jammer dat er wat stansjes ontbreken en wie weet ga je het layered stempelen nog heel leuk vinden, na veel oefenen.. Deze techniek lijkt mij niks, we kunnen ook niet alles even leuk vinden, toch!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb een paar layered stempels van Su en de Action en af en toe haal ik ze boven. Je kan dan heel snel een toffe afdruk hebben, maar je het moet het gewoon niet te perfect willen doen. Je mag zien dat het gestempeld is en dus niet altijd perfect zit, dat is bij een miniafdruk ook zo. Gewoon blijven oefenen en niet te streng zijn!
    Leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had ondertussen natuurlijk al het verhaal van de layerd stamps gehoord! Lukt een volgende keer vast wel! Je kan nu op les bij Demi hé ;-)
    Ik had je blogbericht van vorige week dus gemist, mooi om alles samen te zien, en inderdaad echt wel heel veel om op één dag te maken! En alles snel snel is nu ook niet de bedoeling, het moet nog leuk blijven ook!
    Echt tof dat je dit samen met je ma kon doen, en al was één workshopje niet echt jullie ding, het is ook goed om dat dan eens te ervaren hé!
    Benieuwd om binnenkort eens je laagjesbloem te zien! Eerst nu de verjaardag van Gianni hé. Veel plezier met al jullie activiteiten deze week, het bakken, het feestje, de kennismaking met Marjoleins ouders...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig is dit! En o jee, je stansjes! Heb ik ook wel eens gehad, zo balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit zijn ook weer mooie kaarten!
    Tja en die layered stempels zijn inderdaad niet echt makkelijk! Succes!!!!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag deze kaart van Anja Zom op FB, leuk dat jullie die gemaakt hebben. Jammer van de verdwenen stans jes, grappig dat je dochter dat layered stempelen meteen goed deed,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super kaarten en een super dag zo te lezen...heerlijk nagenieten zonder je stansjes helaas!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zo'n dag en wat een mooie resultaten!! ja, die layered stamps vergen wel enige oefening, herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi, Demi heeft talent dus😉.
    Wat een lange, vermoeiende, maar volgens mij ook super leuke dag hebben jullie gehad.
    Wel jammer dat je wat stansjes kwijt bent, misschien kun je tussen je eigen voorraad nog wat leuks vinden?
    Succes met oefenen met je nieuwe stempel, volhouden hoor, het komt vast goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi angelique, vergeet je vandaag het kleurenkaarteam niet ? ik kom graag nog een keertje terug bij je kijken vandaag,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow....twee heel verschillende prachtige kaartjes Angelique!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaartjes Angelique. En wat een verhaal met de roos. Ik koop die layered stempels niet. Ik kan er ook niet mee overweg. En ik mag graag inkleuren en dat kan met dit soort stempels ook niet. Ik ben even door gescrolled naar beneden. Je hebt de afgelopen tijd prachtige kaarten gemaakt. Die ik heb gemist. Ik beloof beterschap vanaf vandaag 😘
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique