maandag 13 juli 2020

Poppie deel 3 en verzoekje

Hoi

Vandaag even een kort berichtje. Dit zijn nog 2 kaartjes met het mooie poppie-dp. Het verschil zit hem alleen in de kleur.





































Jullie weten misschien wel dat mijn moeder ook graag kaartjes maakt en dat we regelmatig samen knutselen. Als ik zelfgemaakte kaartjes krijg bewonderd ze die ook altijd.
Vanochtend heb ik haar opgezet in het ziekenhuis want ze heeft een nieuwe heup gekregen.
Als er iemand nog een beterschapskaartje heeft liggen en het leuk vindt om het naar haar te sturen, laat het maar weten. Alvast bedankt


Lieve groetjes Angélique


18 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze allebei, Angélique.
    Mail me haar adres maar door hoor.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angelique. Wat een leuke kaarten met de leuke stempels van de poppys. Leuk in combi met dit papier. Je mag met wel een mail sturen me t het adres van je moeder. j.g.bosscha@gmail.com. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ook weer deze poppy’s...wat is dat papier toch mooi hè...ben er weg van!
    Veel beterschap gewenst voor je moeder...een kaartje sturen is nu wat lastig voor mij maar anders had ik het gedaan!
    Sterkte gewenst met haar en groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes Angelique! Klaprozen zijn altijd mooi en kunnen eigenlijk voor elke gelegenheid.
    beterschap voor je moeder! Ik heb niks liggen, dus als ik tijd heb om er eentje te maken...ja dan. Maar ik beloof niks..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaartjes!
    En ik hoop dat het herstel voor je moeder goed mag gaan! sterkte ermee.
    Natuurlijk krijgt ze een kaartje! Ik stuur je via fb wel even een berichtje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi deze klaprooskaartjes, Angelique!
    Ik ga mijn best doen, zal je even mailen, beterschsp voor je moeder!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ik kan je emailadres niet vinden op deze site, mijn adres is
      marthahooiberg@gmail.com
      Je kunt mij mailen voor het adres oke?

      Verwijderen
  7. Twee mooie kaarten Angélique. Natuurlijk wil ik wel een kaart sturen. Mail me haar adres maar door. Alvast sterkte en beterschap voor haar gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten met de klaprozen. Vanmiddag tijdens ons rondje fietsen heb ik er weer veel gezien. Altijd zo mooi!
    Je mag het adres van je moeder wel mailen naar bulthuisannen50@gmail.com dan komt er zo snel mogelijk een kaart naar haar toe.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten heb je gemaakt met de klaprozen! Ik zal ook een kaartje sturen naar je Moeder, het adres mag je mailen naar: erikumeling@gmail.com
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die klaprozen blijven een schot in de roos, heel mooi! Sterkte gewenst voor je moeder, een nieuwe heup... dat is niet niks. Als je me haar adres mailt, stuur ik haar natuurlijk een kaartje hoor: sefejuse69@gmail.com, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartjes Angelique.
    Ik wil je moeder wel een kaartje sturen. Maar ik ben donderdag pas weer thuis. Als je mij je eigen adres geeft, stuur ik hem naar jou. Kun jij hem meenemen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten, vind ze beide top!
    Veel beterschap voor je moeder, mail je mij je adres door dan stuur ik het kaartje naar je toe.Kun jij hem meenemen. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten. Ik stuur een kaartje naar jou voor je moeder. Veel sterkte voor haar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook dit zijn mooie poppieskaartjes!
    Hopelijk wordt je moeder overstelpt met kaartjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful colors and card designs.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze twee zijn ook mooi, Angelique!
    Hopelijk knapt je moeder snel op en loopt ze weer als een kievit. Ik weet nog dat mijn moeder eigenlijk vrij snel herstelde toen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kaartjes heb je gemaakt met deze set! Ik ga je volgen om ook je nieuwe creaties te zien. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique