maandag 19 april 2021

Hondjes voor Demi

Hoi,

Deze kaart maakte ik voor Demi's verjaardag op 2 februari maar heb ik nog niet laten zien. Het model komt van Petra Meijboom dat ze maakte nav het 14-jarige bestaan van Doe@ding. Op Facebook zag ik in elk geval dat het model enorm populair was. Het rondje houdt de kaart dicht en zit vast met een touwtje vast zodat hij na openen binnenin hangt. Ik ben helemaal weg van de schattige hondjes.














Op het moment zijn het allemaal snelle en makkelijke kaarten die ik maak en verstuur. Vorige week toch maar weer eens naar de fysio gegaan en die was verbaasd hoeveel verslechterd mijn schouder was in die maand. Dus toch maar weer heel voorzichtig begonnen met behandelen want als je jezelf niet goed kan verzorgen vind ik toch wel een dieptepunt.


Lieve groetjes Angélique


18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model en super leuk aangekleed, ik begrijp je volkomen als Angélique en we moeten mobiel blijven, alhoewel het pijnlijk is om de behandelingen te ondergaan. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart met al die hondjes, ze zal hier heel blij van worden. Maar denk vooral aan jezelf en even door de zure appel heen bijten.... zodat je straks weer kan knutselen. Zet hem op!! Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had dit modelletje al eens eerder gezien, weet niet meer waar.
    Mooi met de hondjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. Mooi model en leuk met de hondjes. Veel sterkte met he schouder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk model! En wat vervelend dat het achteruit is gegaan, sterkte hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de vrolijke beestenboel.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kaart, ik zag dit patroon al eens bij Nancy naar ik ben er nog steeds niet aan toegekomen. Zó vervelend en pijnlijk die frozen shoulder, ik heb 3 spuiten gekregen en daarna was het godzijdank over na maanden afzien dus ik zou zeggen DOEN Angelique!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt voor Demi. Wat zijn die hondjes schattig op dit leuke modelletje, net als die rand met hondenpootjes.
    Wat vervelend dat je schouder nog niet wil beteren, de fysio gaat vast helpen. Ik wens je veel sterkte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk model, zowel open als gesloten Angélique. Leuk voor Demi die verschillende hondjes. Vervelend dat je schouder weer verslechterd, hopelijk kun je het tij weer keren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja, deze zag ik ook voorbij komen en vind hem zo leuk! De jouwe is heel erg mooi.
    Maar wat balen weer van je schouder zeg! Heel veel sterkte ermee...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met het hondje.
    Leuk model is het.
    Heel veel sterkte met je schouder.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de schattige hondjes leuk model
    sterkte met je schouder
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Angelique
    Die hondjes zijn zeker heel schattig
    Ook het model vind ik prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk model is het en de sluiting is gaaf. Snap dat je weg bent van de hondjes, ze zijn ook erg schattig!
    Naar die schouder, hoop dat je weer baat hebt bij de fysiotherapie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf model en wat heb je deze leuk uitgewerkt. De hondjes zijn erg schattig.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie dat ik dit berichtje gemist had. Ik kan me voorstellen dat je verschrikkelijk baalt hiervan.
    Ook dit kaartje is heel leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super cute card fold and design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique