dinsdag 8 maart 2022

Creative Christmas Challenge #4

Hoi,

Vandaag begint de vierde challenge van Creative Christmas Challenge. Het enige wat we hier vragen is een kerstkaart en het thema is altijd "alles mag". 

Vorige maand gebruikte ik de ijsbeer op mijn kaart. Dit was de tweede die ik uitstanste want het origineel keek de verkeerde kant op voor mijn Z-fold kaart. Ook met de eerste ijsbeer maakte ik een kaart met de materialen die op dat moment op tafel lagen. Hij is geinspireerd door "Kaart en zo".

 

 

Doen jullie gezellig mee, jullie hebben een hele maand de tijd. 


Lieve groetjes Angélique


15 opmerkingen:

  1. Leuk dit ijsbeerkaartje, Angelique
    Mooi winters!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Angelique ik herken yvonnes stijl, snap dat je door haar geïnspireerd bent, mooi gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is gaaf Angelique. De ijsbeer blijft ontzettend leuk. ik ga eens kijken of ik me kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart Angélique. Die ijsbeer is één van mijn favorieten (hij kijkt zo koddig vind ik) en je hebt de kaart in mooie kleuren gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met de ijsbeer! Wat leuk die warme rode sjaal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een geweldig leuke kaart Angelique! Leuk dat wit/grijs en de rode details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart met die eigenwijs kijkende ijsbeer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooie kerstkaart, echt tof met de rode accentjes bij het grijs en wit! leuke opbouw ook, altijd tof met een cirkel in de achtergrond vind ik...
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk voorbeeld maakte je.
    Dat rood vind ik mooi, niet teveel, maar wel aanwezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! En wat een leuke kleuren!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die ijsbeer met zijn rode mutsje, een vrolijk en gaaf kaartje in deze tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kaart heb je gemaakt…gave ijsbeer!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstkaart met de leuke ijsbeer. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique