dinsdag 26 juli 2022

Project Nick en verzoekje

Hoi,

Vandaag het project waar ik het donderdag al over had. Nick wordt eind augustus 50 jaar, normaal is hij niet zo van de feestjes maar dit wil hij toch niet zomaar voorbij laten gaan. Hij wilde een bbq organiseren en vroeg mij de uitnodigingen te maken. Ik zag bij Femminde een mooie kaart voorbij komen en vroeg haar welke set ze daarvoor gebruikt had. Na wat speurwerk heb ik deze leuke bbq stansset nog weten te vinden. Ik gebruikte haar kaarten als inspiratie maar van Nick moest de achtergrond eenvoudiger. En dit is het uiteindelijke resultaat.


 

Er moesten 23 uitnodigingen gemaakt worden dus er zijn wat verschillende achtergrondjes en kleuren, (nog niet alles zit vast op de foto's). Gelukkig heeft mijn moeder dezelfde hobby en zij heeft mij enorm veel geholpen.






Groetjes Angélique

Attentie!

En dan mijn verzoekje, wie zou het leuk vinden om Nick een kaart te sturen. Bij hem in de familie zijn ze het niet gewend en hij is altijd "jaloers" op de stapel die ik krijg. Zeker op zijn 50ste zou dat een leuke verrassing zijn. Zijn verjaardag is 24 augustus. Alvast bedankt.

 

 

13 opmerkingen:

  1. Leuk die uitnodiging en inderdaad een flink werkje als je er zoveel moet maken.
    Dan zijn jullie kort na elkaar jarig 😉😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hele mooie uitnodigingen gemaakt. Het lukt mij niet om een kaart te maken. Wij gaan nog een paar weekjes weg… wel een leuk idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave uitnodigingen heb je gemaakt. Een heel werk maar een super resultaat.
    Ik zorg dat Nick ook een kaart van mij krijgt. Ik heb sinds kort jullie adres.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke reeks heb je gemaakt ! helemaal geslaagd zijn ze geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie uitnodigingen zijn het geworden, Angélique. Altijd veel werk, maar het resultaat mag er zijn. Ik zal zorgen dat er een kaart van mij is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke uitnodigingen heb je gemaakt, dat wordt vast een super feest. Ik kan je mailadres niet vinden op je blog, wil je mij je adres mailen? Dan komt er een kaartje jullie kant op. Mijn e-mail is sefejuse69@gmail.com, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitnodigingen heb je gemaakt.
    Ik wil Nick ook wel een kaart sturen. Kun je mij via de mail jullie adres geven? (emailadres staat bij mijn profiel)
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke klus om te doen, het zijn echt hele toffe kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige uitnodigingen heb je gemaakt voor deze speciale gelegenheid. Fijn dat je hulp kreeg van je Moeder. Ik probeer Nick ook te verrassen met een kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pffff dat is een klus geweest zeg! Ze zijn wel heel leuk hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke serie uitnodigingen, Angelique!
    Mooi gemaakt en wat fijn dat he hulp hebt gehad van je moeder!
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat was een echte uitdaging Angélique. Zelf uitnodigingen maken, maar ze zijn allemaal heel leuk geworden. Zo'n BBQ sla je echt niet af. Heerlijk zo'n moeder waar je samen mee knutselt en die graag meehelpt! Vroeger knutselde ik ook altijd met mijn moeder, maar helaas .. Geniet er maar fijn van!!
    Fijne dag, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartjes zijn prachtig! Dat mocht ik ook al in het echt bewonderen!
    Johan stond al een paar keer bewonderend met het kaartje in zijn hand, al die kleine details, ...
    Er komt zeker een kaartje voor Nick, nog even brainstormen...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique