donderdag 17 november 2022

Kerstkaarten week 46 papercraft set deel 4

Hoi,

Vandaag deel 4 van de kaarten die ik maakte met het paper craft block van de Action. Nooit gedacht dat ik zo ver zou komen met het blok en waarschijnlijk volgt er nog een deel 5. Ik heb nog zo'n soort blok liggen maar ik hoop dat ik nooit meer in de verleiding kom om er 1 te kopen, haha.

 

52 weeks to christmas
 















Dinsdagavond had ik problemen met het plaatsen van mijn reacties, bij sommigen ging het gelijk en bij anderen kreeg ik steeds een foutmelding dat ik mijn reactie niet kon plaatsen. Ook na verschillende keren proberen lukte het niet, heeft er nog iemand dit probleem al gehad? 

 

Lieve groetjes Angélique

 

32 opmerkingen:

  1. Af en toe heb ik problemen met blogger. Je kaarten zijn heel leuk geworden heb je toch goed voor elkaar gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt goed gebruik van dit blok en de kaartjes ermee zijn gaaf, hoor! Ik heb dat onlangs ook gehad, maar daarna niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf het knap vinden dat je er zó veel mee weet te maken en nog mooi óók!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie kaarten heb je weer gemaakt.
    Zo heb je er snel weer een paar kaarten bij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaarten! Ik heb ook af en toe problemen met blogger helaas maar de volgende dag lukt het dan meestal wel weer.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap hoe je met dat blok zoveel kaarten hebt kunnen maken! Ze zijn mooi met de grote tekst! Ik heb het net een keer gehad, dat het niet lukte.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaarten heb je er van gemaakt. Het is bij mij al even een tijdje geleden van de problemen, gelukkig...
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij weet wel weg met zo'n blok. Wat een leuke kaarten laat je weer zien. Nog geen problemen gehad, alleen dat Blogger 's morgens wat traag is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook zo'n soort blok maar ik kan er niet zo veel mee dus heel knap van jou.
    Ik ontdekte net dat bij mijn laatste posten alle reacties weg zijn. Blogger is weer aan het "rommelen", zo vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er toch nog leuke kaarten van weten te maken… en de meeste blokken zijn op… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik snap wat je bedoelt. Ik heb ook wel eens van die blokken gehad. En ja niet in de verleiding komen. Dus maar niet meer naar de * A. Ik zag ze pas ook liggen maar ik heb ze daar gelaten.
    Maar zo met jouw eigen draai eraan zijn ze hardstikke leuk.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n blok ziet er altijd zo gaaf uit, maar ik vind het ook nog behoorlijk lastig om er leuke kaarten mee te maken. Jou is het gelukt om er vier hele leuke kerstkaarten mee te maken Angelique. Ben benieuwd hoe je vijfde serie eruit gaat zien.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie serie !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er mooie kaartjes van gemaakt! In zo'n blok zitten veel papiertjes met afbeeldingen die te groot zijn voor een kaartje vind ik maar er blijft genoeg over voor gezellige kaartjes! Gelijk een hele serie gemaakt van dezelfde papiertjes. Goed hoor! Gezellig dat je ze laat zien bij 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat knap dat je zo goed weg weet met het blok Angélique. Ik vind dat je mooie kerstkaarten maakt met de plaatjes. Ik heb (nog) geen last gehad met Blogger.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten, Angelique, goed gedaan met je blok van de Action. Het zijn hartstikke leuke kaarten. Maar ik begrijp je ook wel, ik probeer de verleiding ook te vermijden.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie reeks, vaak verleidelijk die blokken, maar dan is het nét niet wat je hoopte, maar je hebt echt een toffe reeks kaartjes zo.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie serie kerstkaarten Angelique.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi deze serie kaartjes, stuk per stuk geslaagd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij bent goed bezig met je blok van de Action. Ziet er weer leuk uit. Volgende keer gewoon laten liggen. Lukt mij heel goed met dit soort blokjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kerstkaartjes Angelique!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke serie kerstkaarten heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is je weer gelukt, leuke kaartjes met het A blok
    Dit jaar probeer ik wat "oude" papiertjes op te maken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou dat heb je toch heel mooi gedaan. Ik heb hetzelfde, nu geen blokjes meer kopen, ook al kosten ze bijna niets...hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Angelique,
    Mooie serie winterkaarten werd het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hele mooie serie heb je er mee weten te maken...knap hoor , ik loop vaak ook maar door want het ziet er zo leuk uit en eenmaal thuis ligt het daar maar.
    Gezellig dat je vandaag je kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie serie is het geworden, ik vind het ook lastig om er iets mee te maken, dus laat ik ze meestal liggen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke serie weer Angelique
    En ook ik laat de blokjes liggen...
    En ja wat jij zei over blogger dat overkomt mij ook weleens, heel vervelend...moet je weer opnieuw beginnen...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke serie kerstkaarten. Je maakt in elk geval goed gebruik van dit blok.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaartjes Angélique.
    Ik herken het wel van de blokken, ik heb er hier ook nog heel wat liggen ... nog zo veel te knutselen en zo weinig tijd ;)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een schitterende serie kerstkaartjes, knap gedaan!Fijne zondag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique