donderdag 15 december 2022

Girlz Creative Crafts #32 Alles mag

Hoi,

Vandaag begint de nieuwe challenge van Girlz Creative Crafts  en de opdracht deze maand is: alles mag. Makkelijker kan het niet in deze drukke decembermaand, ik verwacht heel wat kerstkaartjes te zien of zijn jullie klaar met het maken van kerstkaartjes voor dit jaar?

Zelf heb ik geen kerstkaart maar een winterse felicitatiekaart. Ik maakte hem al even geleden en komt uit een boek, deze vond ik zo mooi dat ik die wel gemaakt heb. 

 


Alle informatie over de challenge en de mooie voorbeelden van de andere dames kan je hier  vinden. Dus het thema is alles mag en voor deze challengeblog wordt er altijd een plaatje, knipvel of prentje gevraagd. Er mag ook gebruik gemaakt worden van stansjes maar geen stempel of digi. 


Lieve groetjes Angélique


PS Vorig jaar verstuurde ik heel wat kaartjes uit een Deco-time boekje, hieronder staat een collage van al deze kaartjes.








18 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met het roodborstje Angelique.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winterse kaart Angelique. Wat is het roodborstje toch een schattige vogel. Ik ben dol op roodborstjes. Mooie collectie kaarten heb je vorig jaar gemaakt.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje met het roodborstje Angelique!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een plaatje deze winterse felicitatie-kaart Angélique.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterse kaart, Angélique. Roodborstjes zijn zó leuk. Hier hippen er ook rond in de tuin. Leuke collectie was dat vorig jaar. Maar ik ben ook heel blij met die mooie ijsbeer in zijn schuddebol, die ik vandaag van je mocht ontvangen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart, en heel erg bedankt voor de mooie verjaardagskaart die vandaag binnen kwam.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje met dit leuke plaatje van een roodborstje. Het is ook een prachtig vogeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie felicitatie kaart met het roodborstje.
    Heel passend voor een winterse jarige.
    Ook een leuk serietje kerstkaarten.
    Allemaal mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart met dit lieve roodborstje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw super mooi je kaart ik hou van dit roodborstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart! Heel mooie serie kerstkaartjes.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke felicitatiekaart met het roodborstje. Mooie warme kleuren heb je gebruikt. Je serie kerstkaarten ziet er ook leuk uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart met het plaatje. Ik heb genoeg kerstkaarten, dus misschien doe ik en heel ander thema. Alles mag, dus dat is dan wel handig.
    Die kaartjes komen binnenkort ook op mijn blog. Heb ze ook gemaakt en sommige hebben een eigen draai gekregen. Maar eigenlijk niets aan om te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi dit kerstkaartje met roodborstje Angelique!
    Ook een leuke serie heb je gemaakt
    Ben het wel met GerJanne eens, ze zijn gemakkelijk maar het beperkt je creativiteit wel een beetje
    Bedankt voor de mooie kerstkaart met de vosjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lief kaartje met dat roodborstje!
    TOch een mooie reeks kaarten met je Décotime pakket!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart heb je gemaakt met het vogeltje in de hoofdrol. Het is zo mooi van kleur.
    Dank je wel voor de kerstkaart die ik mocht ontvangen, heel erg leuk met het hertje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique