vrijdag 10 maart 2023

An-Na Swap 9 opdracht 4

Hoi,

 


 

 

Vandaag opdracht nummer vier van de negende swap tussen Nancy en mij. Ik laat nog even het prachtige pakket zien wat ik van Nancy kreeg.

 

 

 

 

 

 

Beschrijving inhoud pakket.

- ½ paperpad Write your Story (JMA-WYS-PP34 en 35) 
- 3 Acetate Sheets (JMA-WYS-ACS01) (JMA-WYS-
- 3 Vellum Sheets (JMA-WYS-VES01)
- 3 sheets Rub-On Transfers (JMA-WYS-RUB02)
- Stempel Books & Flowers (JMA-WYS-STAMP209)
- Stempel Inky Notes (JMA-WYS-STAMP210)
- Doily Slimline Card (JMA-WYS-CD200)
- Writing Background Elements ((JMA-WYS-CD201)
- Slimline Border Dies (JMA-WYS-CD202)
- Writer’s Collection (JMA-WYS-CD203)
- Written Note Page ((JMA-WYS-MASK100)
- Old Letters ((JMA-WYS-MASK101)
- Diecuts (JMA-WYS-DCB24)

 

Opdracht vier: Maak een compositie van de push-out afbeeldingen en gebruik er de rub-ons bij.
Ik wilde deze keer de mooie slimline mal gebruiken en gebruikte die als uitgang. De tekst op de brief en de zwarte bloem zijn rub-ons.
 
 
 
De eerste keer dat ik de mal met de doiley uitstanste zat de bovenste helemaal scheef (is een losse hoek). Ik begon opnieuw met als resultaat de bovenstaande kaart maar ik vond het zonde om de eerste weg te gooien dus sneed ik de bovenste helft eraf zodat er een A6 kaart ontstond. Verder hield ik me ook bij deze kaart helemaal aan de opdracht dus enkel push-outs en rub-ons.
 
 
 
Nancy schreef dat ze dit een lastige opdracht vond dus ik ben benieuwd wat ze gemaakt heeft. Gaan jullie mee kijken?
 

Lieve groetjes Angélique
 
 

12 opmerkingen:

  1. WUw, wat een prachtige kaarten allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappig dat we dezelfde mal gebruikten als basis! door mijn grote tekst moest het horizontaal en ik had het echt lastig om de diecuts te verwerken. Jouw kaart is héél mooi, tof ook dat kleintje, ook een goed idee om te onthouden!
    Nu snel naar het werk...
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten zijn het! Ik vind dat altijd moeilijk om een goed combi te maken met die cuts, maar dat is jou heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten, Angelique
    Wat een mooie mallen zeg en zo leuk verwerkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij Nancy in de breedte en bij jou in de hoogte met dezelfde doily-stans en diecuts en direct een totaal andere mooie look! Groot gelijk dat je van de 'mislukte' ook nog een prachtkaart hebt gemaakt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je met het mooie pakket gemaakt, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer heel anders dan bij Nancy!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke uitdaging bedacht jij, zo leuk om jullie beide uitwerkingen te zien, mooi gemaakt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. twee mooie kaartjes heb je gemaakt nav de uitdaging.
    Loop een beetje achter, heb net even teruggekeken maar je bent wel heel actief geweest, mooie en ook ontroerende kaartjes. Fijn dat je met je moeder naar de beurs kon en dat je straks weer normaal kunt eten . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er zeker mooi uit, het pakket. Twee heel mooie kaartjes heb je ermee gemaakt, dat afsnijden tot een A6 formaat is een slimme vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh jij hebt ook twee mooie kaarten gemaakt Angélique. Mooi die opengewerkte hoeken en ik vind het thema ook zo gaaf en dat zijn mooie diecuts om mee te werken. Opdracht geslaagd!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique