dinsdag 10 oktober 2023

An-Na Swap 10 opdracht 2

Hoi,

Alweer de 10e van de maand dus tijd voor de maandelijkse swap tussen Nancy en mij.

  

Inhoud pakketje:

12  30x30 dubbelzijdig dp

12  groene design vellum

12  oranje design vellum

2   glanzend wit cardstock

2   zacht oranje papier

2   vel embossing stickers

1   slimline stansmal

1    takjes stansmal

4   verschillende lintjes

beetje touw en paar rhinestones

 

Er is gedurende de hele swap een alfabet opdracht en dan nog een aanvullende opdracht. De tweede opdracht is: Maak een kaart waar je zeker het vellum bij gebruikt en kies daarbij een onderwerp met de letter F/G/H/I/J

Het eerste wat in me op kwam was fiets maar daar heb ik geen mal van. Ik besloot eens in mijn bakje met uitgestanste mallen te kijken voor inspiratie en daar vond ik toch wel 2 fietsen in die ik waarschijnlijk ooit eens gekregen heb. Dan ze gelijk maar allebei gebruiken.

Het vellum heb ik eens anders gebruikt, eigenlijk meer als dp, met aan de buitenrand zalmroze eronder en in het midden wit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben weer heel benieuwd wat Nancy voor kaart heeft gemaakt voor deze opdracht. Gaan jullie mee een kijkje bij haar nemen?

 

Lieve groetjes Angélique

 

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je met het mooie pakket gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kaartjes mooi met die fietsjes erop. Prachtig gemaakt.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je twee gezellige kaarten gemaakt met de fietsen Angelique!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes en wat zijn die mallen toch leuk met de tekst rondom.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toffe feestelijke kaartjes met de fietsen erbij! Leuk hoe we de opdracht allebei totaal anders gedaan hebben, met je alfabet heb je echt leuke uitdagingen gemaakt!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van jou zijn ook erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige felicitatiekaarten, Angelique
    Lwuk met die fezellige fietsen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Die fietsen vallen echt op. En het pakket is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee heel lieve, vrolijke kaarten, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke opdracht en 2 super leuke kaartjes.
    Ze zijn vrolijk.
    Wat een geluk dat je de fietsen vond in je bakje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique