donderdag 28 maart 2024

Kerstkaarten week 13

Hoi,

De laatste weken kwam ik op Facebook regelmatig de "gebroken kaart" tegen dus dat wilde ik ook eens proberen. Dit is de tweede kaart die ik maakte.

52 weeks to christmas
 
Dit is de eerste kaart maar die vond ik niet zo mooi en de strookjes bleken ook niet even breed te zijn.

 

Gistermiddag had ik met Karin afgesproken om wat te drinken, gezellig even bijkletsen. Ook maakten we plannen om Nancy weer eens uit te nodigen voor een workshop.

 

Lieve groetjes Angélique


13 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een mooie kaart gemaakt met dit model, mooi in traditionele kleuren........bekend papiertje...heb ik ook pas gebruikt.
    Gezellige paasdagen Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten, Angelique, allebei hoor! Zo leuk deze opmaak, ook heel handig voor je restjes!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Angelique....mooi papier heb je gebruikt! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, net als mijn kaartjes vandaag, alleen heb ik ze recht gedaan, die strookjes. ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke kerstkaarten, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten! De eerste stijlvol in traditionele kleuren en de tweede lekker speels in de frisse kleuren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Het is een mooi model om even wat kaartjes te maken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn twee mooie kerstkaarten in deze techniek Angélique. Leuk gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en vast fijne Paasdagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt Angelique. Dit modelletje staat ook op mijn to-do lijstje.
    Het was gezellig om eens bij te kletsen 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaarten Angelique
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn twee leuke kerstkaarten met die vakverdeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, leuk model is dit hè?! Je hebt 2x een mooie kaart gemaakt, het dp erbij gekozen is een goede keus geweest vind ik.
    Leuk leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique