donderdag 2 mei 2024

Kerstkaarten week 18

Hoi,

De kaarten die ik vandaag laat zien maakte ik ook met een mal van Nancy die bij mij logeert. Hij is van Stampin up en hoort bij een set van 2 stansen, hopelijk kan ik de andere mal ook nog gebruiken.

Dit is de tweede kaart die ik ermee maakte

 

En dit was de eerste

 

Ik hoop dat ik vanavond wat tijd heb om te bloggen. Mijn moeder is maandagnacht van de trap gevallen en heeft een zwaar gekneusde heup, een gekneusde schouder, een gebroken neus en hechtingen in haar lip. Ik ben nu bijna een hele dag daar want ze kan niet steunen op haar been. 

 

Lieve groetjes Angélique

 

15 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten , maar vooral sterkte met je moeder ...
    groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat erg, sterkte met en voor je moeder. Kaartjes zijn heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes. Je hebt alle cirkels mooi ingevuld.
    Sterkte met/voor je moeder. Wat vervelend zeg zo'n val.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om spullen van elkaar te lenen, dat zorgt voor wat afwisseling en dan kan je kijken of je het wat vindt, om het zelf aan te schaffen.
    Heel leuk zoals je de kaart hebt aangekleed, met die lieve diertjes.
    Oh nee joh, wat vervelend voor je moeder! Heel veel sterkte ermee, hopen dat ze gauw weer wat meer kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt twee leuke kaarten gemaakt met je geleende mal. Oh, wat een narigheid voor je Moeder! Ik wens jullie allebei veel sterkte, en beterschap voor je moeder.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten heb je gemaakt.Veel sterkte met je moeder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig dat de mal van Nancy bij jou mag logeren Angelique!
    Je hebt twee hele leuke kaartjes gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes met die rondjes met diertjes erin.
    Dat is niet zo best voor je moeder. Wens haar beterschap, een heel geloop voor je.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie kaarten met rondjes. Vooral de eerste met de rondjes als doorkijkjes vind ik mooi. Wat een schrik dat je moeder van de trap is gevallen. Sterkte (ook voor jou) en een goed herstel toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje dan heeft je moeder een fikse smak gemaakt Angélique. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Hopelijk herstelt ze voorspoedig. Je hebt twee mooie kerstkaarten met de stans gemaakt. Vooral de eerste vind ik heel geslaagd. Gezellig dat Nancy bij je logeert.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaartjes Angélique, en leuke plaatjes.
    Hopelijk gaat het vlug goed met je moeder.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O jee, heel veel beterschap voor je moeder, sterkte voor jullie.
    Je laat heel leuke kerstkaarten zien, vooral de eerste vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaarten Angelique
    Ach wat vervelend en pijnlijk voor je moeder, sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kerstkaartjes Angelique! Je geeft me inspiratie met die mal!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique