donderdag 26 september 2024

Kerstkaarten week 39

Kan nog net om mijn kerstkaartjes voor week 39 te plaatsen. Afgelopen dagen weer genoten van een aantal dagen bij Nancy. Natuurlijk knutselden we ook samen. Ik had een set met winterse silhouette stempeltjes meegenomen die nog ongebruikt was. Ik kleurde de achtergrond met inkt en stempelde hierop random de verschillende figuurtjes. Maar toen ik klaar was vond ik er niet veel aan. De kaart in tweeën gesneden en er de grote schaatsen aan toe gevoegd.

 

52 weeks to christmas

 

Ik maakte ook nog een groene achtergrond en met andere stempels uit de set nog 2 andere kaarten. Wat ik daar mee deed laat ik nog een andere keer zien.

Ik wil iedereen bedanken voor alle reacties ook al ligt dat bij mij al even stil. Zondag vertrekken we voor een weekje naar Kreta, even opladen in de zon en hopelijk daarna weer wat meer knutsel-energie.

Lieve groetjes Angélique

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique