vrijdag 18 augustus 2017

Snel hertje

Hoi,

Vanavond nog aan de slag gegaan met de superleuke sketch van Knutsels en Kadootjes. Ik zag er heel wat kaartjes mee voorbij komen en elke keer dacht ik Oja, moet ik ook nog doen. Het papier komt uit een blokje van MD en ook het hertje is daarvan. 




Het reageren op jullie blogs en het knutselen staan op een laag pitje vanwege de hoofdpijnaanvallen. Maar wat ik wel al gedaan heb zijn de verrassingspakketjes voor de winnaressen van de verjaardagscandy bij elkaar gezocht.  Hierbij een sneak-peak. De postbode was deze week elke dag even mijn lichtpuntje, er ligt al een aardige stapel met kaartjes en nee, ik heb er nog geen eentje open gemaakt. 


Een heel fijn weekend iedereen.

post signature

26 opmerkingen:

  1. Hai Angelique,
    Wat ontzettend vervelend dat je van de hoofdpijn aanvallen hebt! Balen hoor! Maar wel leuk dat de kaarten binnen druppelen! Dat is zo leuk aan jarig worden. Je hebt wel gezien dat je mijn kaart al op de 20e open mag maken, hè? Mag ook op de 21e, maar dan kun je beter niet op mijn blog kijken, want de 20e komt hij erop!
    Jouw kaartje voor onze challenge is super geworden. Schattig met dat hertje erop. Dank je wel voor het meedoen. Mooi op tijd nog!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje Angelique! Mooie combi van het papier met het jonge hertje!
    oei, nu weer de hoofdpijn! Hopelijk wordt dat snel weer beter!
    Tof he zo'n stapeltje verjaardagspost! Hoop dat het mijne ook op tijd zal zijn, want bij jullie is er dan op maandag geen post...
    lieve groetjes
    en fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, Angelique.
    En sterkte met de hoofdpijn. Zo vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Angelique!
    De sketch heb je mooi verwerkt...ben er ook aan begonnen maar heb hem toch niet gemaakt vond hem best lastig. Leuk he al die post...ik mag morgen mijn post open gaan maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kerstkaart met de schets van K&K, ga er ook nog een paar maken met deze schets. Vandaag wat adressen van het ambachtelijk weekend bezoeken, doe je ook altijd wel wat ideeën op.
    Je kaart moet nog op de bus, heb nog te veel vakantiegevoel:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....wat een prachtig kaartje Angelique!
    fijn dat je al wat verjaardagspost hebt ontvangen....en knap dat je het laat liggen tot je verjaardag!
    Hopelijk gaat de hoofdpijn snel over....heel vervelend is dat!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hel knap hoe je de sketch hebt verwerkt. Erg leuk die hertjes.
    Bah, wat naar die hoofdpijnaanvallen. Ik hoop voor je dat dit snel een beetje minder wordt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je trouwens nog even een mailtje gestuurd voor je adres.

      Verwijderen
  8. Lief kaartje Angelique. Ik hoop dat je snel van die migraine aanvallen af komt.
    Beterschap !
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart Angelique en de sketch mooi verwerkt. Wat vervelend, die hoofdpijn aanvallen. Ik hoop dat ze gauw weer afzakken. Beterschap!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angelique,
    Leuke kaart heb je gemaakt met deze sketch.. Ik hoop dat je hoofdpijn snel gaat verdwijnen, mijn kaart is gisteren op de post gegaan.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a lovely festive card and I love how you layered the ribbon.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenge and I hope you will join us again soon.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is absoluut geen pretje zoveel hoofdpijn. Beterschap Angelique.
    Toch weer een hele mooie kaart die je hier laat zien.
    Prachtig gewerkt met de sketch.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een snoezig kaartje ! Ik hoop dat je je snel beter voelt !
    Door mijn vakantie en het niet vinden van je adres (dat ik toch zeker ergens moet hebben) zal mijn kaartje waarschijnlijk niet op tijd aankomen, sorry ! Alvast veel plezier morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben heel erg benieuwd naar je stapel post, hihi. Mooie kaart, mij is het niet gelukt om met deze sketch een kaart te maken. Veel sterkte met je hoofdpijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A really beautiful card Angelique, love the design!
    Thank you so much for sharing with us this week at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve kerstkaart met dat hertje Angelique. De sketch is duidelijk herkenbaar. Sterkte met de hoofdpijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A pretty creation in the warm seasonal colours, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoofdpijn aanvallen...wat vervelend voor je. Hopelijk heb je goede medicatie ervoor, of helpen die ook niet? Mijn dochter heeft er ook last van. Je ben dan helemaal uitgeschakeld, veel sterkte. Je kaartje is prachtig. Toch knap dat je de post nog niet geopend heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schat van een kerstkaart, Angelique.
    Wat ontzettend vervelend, die hoofdpijnaanvallen. Ik hoop voor je dat ze spoedig verminderen en het liefst helemaal verdwijnen! Leuk dat je zoveel verjaarspost krijgt. Het openmaken nadert.....
    Fijne dag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very pretty card, Angelique. I love your use of the traditional Christmas colors. The deer are so adorable (unless they are eating my garden, LOL!). Thanks for joining us at the 12 Months of Christmas Link Up! Hope your headaches get better soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kerstkaart met dat mooie papier!
    Het hertje heb ik ook altijd zo mooi om te gebruiken.
    Knap dat je nog geen enkele kaart open gemaakt had.
    Hopelijk heb je op je verjaardag minder last van hoofdpijn gehad, daar word je zo moe van.
    Fijne freubel week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje. Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wonderful card! Thanks for joining us at Crafty HazelNuts Christmas Challenge Extra.
    Hugs
    Fiona DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wonderful Christmas card, love the cute die and the pretty papers.
    Thanks for joining in with our P,Q and R challenge at ABC Christmas Challenge,
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique