dinsdag 22 augustus 2017

Stekelig kaartje en post

Hoi,

Iedereen heel erg bedankt voor de verjaardagswensen en kaartjes, ik was er superblij mee en heb me in jaren niet zo jarig gevoeld. Hier de stapel wat ik mocht ontvangen en ik weet dat er nog een aantal onderweg zijn. Ze staan allemaal te pronken op de kast, een foto hiervan volgt nog.  Donderdag maak ik de winnaressen bekend, niet alleen Demi bekijkt de kaartjes uitgebreid maar ook Nick en Gianni vinden het leuk en hebben hun mening klaar.




De dag voor mij was Marja jarig en naar haar stuurde ik dit kaartje. Een heel ander soort kaartje dan wat ik gewend ben maar ik wilde de cactusjes nu eindelijk eens gebruiken. De kaart met het sierrandje kocht ik bij de Action. 

Brown Sugar         Crafty Friends          Craftliners
Dies R us          Seize the birtday        Scrapping 4 fun

Zo, nu eerst lunchen en wat huishoudelijk werk. Later vandaag ga ik nog een blogrondje doen, wil jullie ook nog even persoonlijk bedanken.


post signature

39 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om post te ontvangen. De kaart die jij gemaakt heb is zo leuk! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je zoveel post hebt ontvangen. Leuk hoor! Een kaart is toch leuk om te ontvangen als je jarig bent... maakt het heel bijzonder. Je stekelige kaartje voor Marja is ook erg leuk . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo kon genieten van je post, Angelique....en dan te weten dat er nog meer komt!!
    Je cactuskaartje vind ik erg leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte Gefeliciteerd Angelique, ik heb zoveel blogdinnen die ik een kaartje stuur en moet toch ergens een grens trekken. Maar je bent niet vergeten, zo heerlijk al die post!!!
    Je kaartje voor Marja vind ik prachtig met de cactussen, zal ze heel blij mee zijn!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje voor Marja.
    De cactussen zijn heel leuk.
    Fijn dat je zoveel post hebt gehad en dat je er zo van geniet is je gegund!
    Fijne dag verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje met de cactussen Angelique.
    Met al de kaartjes kan je nog lang nagenieten van je verjaardag :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk dat je veel post hebt ontvangen, wat een verwennerij.
    Mooie kaart heb je gemaakt met de cactussen, Die kon Marja vast wel waarderen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is super mooi. De mijne is nog onderweg!!! Nog een gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Angelique,

    Wat een leuke cactuskaart!

    En hoe spannend allemaal... Ik zag mijn omslag er precies nog niet bij liggen, hopelijk is hij er ondertussen wel...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMG what a fun creation! Thanks so much for playing in our ‘Anything using Dies’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk !!!!!
    Fijn dat je veel kaarten hebt gekregen !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaatdag. Als het goed is heb je vandaag ook mijn kaartje ontvangen (hoop ik). Wat heerlijk om zoveel verjaardagspost te krijgen , hou ik ook van hoor hihi.
    Je kaartje voor Marja is ook heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn kaartje is gelukkig vandaag ook bezorgd. Je hebt er wel veel gekregen zeg...super leuk voor je!
    Je kaart is ook een toppertje...heel leuk gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om zoveel post te krijgen met je verjaardag, Angelique. Dat maakt zo'n dag toch extra feestelijk.
    En wat een leuke kaart voor Marja gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tof zo'n stapeltje verjaardagspost!
    je cactuskaartje is supermooi!
    proficiat ook met je winnende kerstkaartje bij de Holly and Ivy Christmas Challenge, zag ik vandaag!
    tot vrijdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo jij bent lekker verwend zeg!
    Inderdaad dan voel je je echt jarig en elke envelop is eigenlijk een klein cadeautje uitpakken.
    Wat leuk dat alle ze het alle drie leuk vinden om de kaarten goed te bekijken.
    Je stekelige kaart is prachtig, wat een leuke stansjes van die kleine cactussen.
    Ik heb eergisteren ook een pakje van die Action kaarten gekocht maar ik dacht dat de rand alleen geemboste was....toch eens kijken dus of ik er de gaatjes in kan krijgen...anders heb ik pech want dat ziet er leuk uit als je het zo als rand gebruikt!
    Marja zal daar blij mee zijn zeker weten.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een verwennerij Angelique en nog van harte gefeliciteerd.
    Het kaartje voor Marja is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat je zo verwend bent met heel veel post. Ik vind je stekelige kaartje echt heel leuk geworden, ook de onderkaart is super.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat de kids ook zo geïnteresseerd in alle handmade kaartjes. Met zoveel mooie kaartjes is het extra feest. Hartelijk gefeliciteerd nog met je verjaardag.
    Het kaartje voor Marja is echt een hele leuke, maar wel heel voorzichtig uit de envelop halen ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Angelique...
    hopelijk heb je een hele gezellige dag gehad...
    het kaartje voor jou valt morgen waarschijnlijk in de bus bij jou...was gisteren te laat ...de bus was al gelicht toen ik hem postte...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Enig met die rand aan de onderkant en de cactussen. En wat ben je lekker verwend met post! Dat vind ik altijd een van de leukste dingen met een verjaardag. En je kunt er lang van genieten. Trouwens, vanuit Den Haag gezien woon ik waarschijnlijk in een uithoek, maar vanuit Enschede woon ik zowat in het midden van het land 😁
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het een superleuke kaart die je voor me gemaakt hebt!...staat hier gezellig met al mijn verjaardagspost op de kast te pronken. Zie dat jij ook goed verwent bent met kaartjes,leuk is dat he om dan al die kaartjes uit te pakken en te bekijken...ik kan daar zo van genieten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gezellig zoveel post. Je heb ook een goede groep juryleden om je heen. Wat leuk! Je kaartje is heel origineel en ook wel eens grappig om uit de comfortzone te stappen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig zoveel kaartjes! Erg gaaf kaartje vind ik je cactuskaart, heel leuk om weer eens wat anders te doen, toch? Succes met kiezen en nog van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Your card is so sweet. Thank you for playing with us us in Scrapping4fun challenges. I look forward to see you come back and play with us again.
    Sollan, S4fun DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook via deze weg nog van harte Angelique, toch 2 dagen te laat maar gelukkig was de kaart op tijd! Fijn dat je zo lekker verwend bent met post, hopelijk heb je ook een fijne dag gehad maandag. Succes met uitkiezen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En oja, de cactuskaart is geweldig! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk kaartje met die cactussen. Weer eens iets heel anders.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk voor je zoveel post voor je verjaardag.
    Je kan er nog lang van nagenieten.
    'k Ben blij te horen dat ook mijn post bij jou is toegekomen.
    En wat heb jij een hele leuke, mooie kaart gemaakt.
    Leuke mallen van de cactussen.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo wat een hoop post. Is altijd leuk om te krijgen toch?
    Je kaartje voor Marja is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your lovely card… lovely border die too. Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Love how you created a shelf for your plants. Thanks for joining us at Dies R Us Challenge Blog. We hope you will join us at future challenges.
    Kathy
    DRU DT

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Very beautiful card!! Love the lacey trim and those cactus.. lovely coloring! So beautiful! Thank you for playing along with us at Dies R Us challenges and hope to see you in the next one! Hope you are having a wonderful weekend!
    Hugs,
    Jo- DRU DT
    ♥ Dies R Us Challenges ♥
    ♥ Jo's Scrap Shack ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful greeting card. Thank you for playing at Scrapping4fun
    Marjeta, GD

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Stekelig maar wel heel erg mooi, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. belated happy birthday wishes and you have created a wonderful card. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful card, love the lace.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lovely card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een ontzettend leuke kaart!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique