donderdag 14 september 2017

Kerstkaart week 37

Hoi,

Op deze herfstige donderdag weer een kerstkaartje, ook ik ben gezwicht voor de kerstmal van Dutch Dubadoo. Persoonlijk vind ik het erg lastig om het supernetjes te krijgen, het uitsnijden zorgt niet altijd voor een strak resultaat.  Omdat de letters niet mooi uitkwamen op de witte ondergrond, heb ik er een extra laagje tussen gemaakt, je wilt niet weten hoe lang ik daarover heb zitten klungelen. Maar met de mooie vogels erbij is het toch naar m'n zin geworden.


52 weeks to christmas             CHCC             CHCC2
Christmas Card Challenge               Inky Chicks


Iedereen nog een fijne dag!

post signature

42 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Angelique.
    Jammer dat je zo hebt lopen klungelen, maar hij is erg mooi geworden met het extra laagje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig geworden.
    Ik heb de mal ook en er al verschillende kaartjes mee gemaakt. Moeilijk vind ik hem juist niet. Maar je moet wel eerst een goede kleurcombinatie bij elkaar zoeken. Je had beter gewoon een nieuwe donkerblauwe uit kunnen snijden en de witte bewaren voor een andere kleur papiertje. (Sorry is geen kritiek hoor, maar had je misschien minder tijd gekost). Maar zo vind ik het ook prachtig hor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem best wel goed gelukt, al dat geklungel: niets van te zien gelukkig maar ik weet hoe dat voelt. De volgende gaat vast een stuk sneller en beter, leuk met de vogeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig Angelique!
    Mooie kleurtjes en de vogeltjes passen er inderdaad heel goed bij....top!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Hij is prachtig geworden. Knap hoor. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, Angelique. Knap gedaan. En dat geklungel, ook ik weet hoe het voelt, maar het is er niet aan af te zien!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zeker mooi geworden Angelique! Groetjes uit een bijna wit Davos!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakt me 'bang', heb de mal ook gekocht in Den Bosch, hoopte dat het met de vele rechte lijnen wat handiger zou zijn... ik vind je kaart wel heel mooi geworde met het extra laagje! De kunst ligt ook een beetje in het kiezen van kleuren die niet te ver uit mekaar liggen denk ik, als ik zo wat rondkijk. Ik probeer het tijdens mijn week Holland binnenkort..
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel mooi geworden Angelique. Ik heb 1 keer gewerkt met een doobadoo mal, toen in Axel, het is niet echt mijn ding dat knipwerk.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Angelique! Goed gelukt hoor! leuke mal he?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card with fabby design. Looks smashing! Thanks for joining us over at The Merry Christmas Challenge.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angelique. Als je de mal nog een keer gast gebruiken gaat het beter dat is met alle DDenD mallen zo. Je moet de handigheid wat krijgen. Deze valt mee wat marian schrijft veel rechte lijnen. Ik knip altijd als ik de mallen gebruik.. ik heb zelf ook altijd dat ik het niet netjes vindt maar het is geen mal maar handwerk!... jij hebt er een mooie kerst van gemaskt. De vogeltjes staan er leuk op. Succes met de volgende. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooi Angelique, je hebt hem super netjes gemaakt. Niet twijfelen hoor, echt een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er toch een super leuke kaart mee weten te maken, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk Angelique. Gewoon een paar keer dit model maken dan krijg je het wel onder de knie. Bedankt voor je leuke berichtjes op mijn kaarten.
    Lieve groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het geslaagd.
    Leuk zijn ze hé de mallen van Dutch Doobadoo.
    Je hebt er een mooi kerstkaartje mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is je prima gelukt Angélique om er een hele mooie kaart mee te maken, het blijft handwerk, met stansen heb je gewoon een strakker resultaat..Mooi aangekleed, dus geslaagd!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook al was het een geklungel,het kaartje is prachtig geworden hoor.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So cute!
    Janis, The Merry Christmas Challenge Owner/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Angelique,
    Wat een enige kerstkaart heb je gemaakt. Ik twijfel nog of ik deze mal ga kopen, maar als ik dit zie denk ik: ja, heeeeeeel leuk!! Maar je moet er wel wat voor over hebben aan geduld met maken?
    Het resultaat is in elk geval heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Soms kan je toch zo zitten tobben met je hobby, maar het is een kunstwerkje geworden Angelique, je mag er trots op zijn .
    Ook de kleuren zijn mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heeeel mooi deze kerstcreatie Angelique...wat leuk in die tekstvorm en de accentjes passen er perfect bij...KNAP gedaan weer...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je "geklungel" heeft goed uitgepakt want ik vind de kaart heel mooi geworden. Heb er al veel voorbij zien komen maar deze vind ik wel prachtig!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze Letter kaarten is nu echt de trend van 2017. De kleuren vind ik mooi erbij passen. Zo anders dan de gewoon rood en groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is een prachtige kerstkaart geworden Angelique.
    De vogeltjes staan er erg leuk bij.
    Heel mooi !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb deze ook al vaak gemaakt maar ook al een aantal keer met een extra laagje hoor, net als jij. Ik vind dit juist een hele mooie combinatie. Net even dat witte randje van de kaart wat je dan nog ziet, heel mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supermooie kaart, ik vind dit soort letterkaarten altijd heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wonderful that you have shared your great artwork with us here at The Holly & The Ivy. Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig gedaan Angelique. Nel heeft hem voor mij met de cricut uitgesneden, maar Wim heeft me niet weg kunnen brengen van de week. Maar wat een fraai idee om die vogeltjes te gebruiken. Ik vind hem prachtig. Klase gewoon. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Angelique ,
    Super mooi gemaakt hoor niets van geklungel prachtig geheel !
    Heel mooi met de vogeltjes .
    Groetjes Doris


    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb zo' n mallen nog nooit gebruikt.
    Maar jij deed dat super voor de eerste keer. Mooi resultaat!!! Verzorg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou het is toch echt wel goed gekomen met jou geklungel. Ik snap best dat dit een heel werkje was. Wij zijn al zo gewend om even een mal door een snijmachine te halen ;)De afbeeldingen maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kerstkaart met mooie details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  36. A wonderful card. So pleased you joined in with us at Sparkles Christmas Challenges. Caz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Very creative. Thanks so much for joining us at Christmas Card Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie kerstkaart Angelique veel succes.
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at Sparkles Christmas Challenge "Christmas Animals" good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oef bij dat prutswerkje kan ik me best wel iets voorstellen ! Dat houdt me altijd een beetje tegen om met deze mallen aan de slag te gaan. Ik vind ze zo mooi maar wat een werkje he ! Het resultaat is in ieder geval wel prachtig hoor !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique