maandag 21 maart 2022

Aan het werk

Hoi,

Vandaag heb ik voor jullie twee mannenkaarten die ik vorige zomer al maakte. Deze maand moet ik 6 nieuwe mannenkaarten maken dus wilde ik eerst deze aan jullie laten zien. Ze zijn gemaakt met de leuke mal van Studio Light, ik vind deze zo handig en leuk om te gebruiken.

De eerste was voor een oom van me die een eigen klusbedrijf heeft.












 

 

En de tweede voor Nick die vaak kookt, eigenlijk doen we het vaak samen, ik het snijwerk en hij roert in de pannen.


Knutsels en Kadootjes











Lieve groetjes Angélique


21 opmerkingen:

  1. Superleuke mannenkaarten, Angélique. Dit model is ook 1 van mijn favorietjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele leuke kaarten gemaakt , mooi model er voor gebruikt .
    Ben nieuwsgierig hoe je andere mannen kaarten worden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 toffe kaartjes Angélique! Leuk met al die extra werktuigen/kookgerei ; tof modelletje ook, ik heb er in het weeekend nog een kerstkaartje mee gemaakt.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke persoonlijke kaarten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke en passende kaarten voor de jarige mannen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat twee prachtige mannenkaarten. Ik vind de basis heel erg mooi. Heb al gezocht maar is niet meer te bestellen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaarten !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 Leuke kaarten met de Jobs.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke mannenkaarten Angelique.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, knap hoor.
    Ik vind deze 2 zó leuk.
    De afbeeldingen zijn leuk, die heb je mooi persoonlijk gemaakt.
    Succes met de andere 4...... altijd lastig, mannen kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Angelique,

    Toffe mannenkaarten werden dit, heel toepasselijk voor de ontvangers!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke gezellige mannenkaarten heb je gemaakt, Angelique
    Gezellig samen kokkerellen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze leuk. En nog bedankt dat je een kaart naar mijn moeder stuurde.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee hele leuke stoere mannenkaarten!
    Gezellig die tafereeltjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beide super leuk en stoer. Het blijft altijd lastig mannenkaarten vind ik haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk!!! Gaaf voor stoere mannen en zo toepasselijk als ik het zo lees!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er goed uit Angelique, vooral die laatste kaart, de man achter het fornuis is geweldig, en erg leuk voor onze challenge. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allebeide Superleuke mannenkaarten Angelique !!!!
    Gezellige zonnige donderdag , Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een stoere kaartjes!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze Keuken-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique