zondag 10 maart 2024

An-Na Swap 11 opdracht 1

Hoi,

Vandaag beginnen we alweer aan de elfde swap tussen Nancy en mij. Enkele weken geleden overhandigde ze me het pakket. 
Ik was blij verrast met het prachtige Stampin Up dp wat erin zat.


















Inhoud van het swappakket:
  • DSP Softly Stippled van SU, 6 vellen 15,2 cm/30,5 cm

  • Bedrukt vellum 15,2/30,5 cm

  • Cardstock A4 in de bijpassende kleuren:
    Calypso Coral, Lost Lagoon, Pebbled Path, Pool Party en Wild Wheat,

  • Plakparels (Calypso Coral, Pecan Pie en Pool Party)

  • Stempelset: Oh Happy Day van Technique Tuesday

  • Stansmal Studio Light: Oval Flower Label (SL-ES-CD221)


De eerste opdracht is: "Maak een kaartje voor een "happy", gebruik zeker de stansmal en papier uit het pakket. Ik gebruikte voor dit kaartje echt alleen materiaal uit het pakketje en zo maak je makkelijk een mooie kaart.





Gaan jullie mee kijken wat Nancy voor deze opdracht heeft gemaakt.


Lieve groetjes Angélique


9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Angelique
    Leuk pakket
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jouw kaartje is heel leuk Angelique....mooi pakket!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met de materialen uit dit pakket. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is het geworden, ik ga gauw kijken naar Nancy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt ook een heel mooie kaart gemaakt met dit pakket.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. das een toffe kaart. Zo mooi.
    Wonderful creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig dat we allebei dezelfde stempel kozen en ook wel een beetje voor dezelfde basiskleur.
    Prachtige kaart, goed idee om die mal horizontaal te gebruiken, mooier effect dan verticaal op een basiskaart!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig pakket. Zo leuk dat jullie dit steeds iedere maand doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique