donderdag 7 maart 2024

Kerstkaarten week 10

Hoi,

Vandaag 3 eenvoudige kaarten die ik maakte uit het blok wat ik ook in week 8 gebruikte. Er zaten wat grote afbeeldingen in die niet zo eenvoudig te gebruiken zijn (vind ik). In het blok zat ook bijbehorend dp dus deze kaartjes waren snel klaar, de verticale teksten leende ik van mijn moeder.


52 weeks to christmas

























































Vorige week vrijdag ben ik met m'n moeder naar de beurs in Den Bosch geweest. Samen hebben we wat stansen, plaatjes en basisbenodigdheden gekocht. Er ligt hier nog heel veel ongebruikt maar de verleiding is zo groot als je op de beurs loopt. Ze probeerden me ook nog hondenvoer te verkopen, haha, die stand hoorde zo niet op de beurs.


Lieve groetjes Angélique

17 opmerkingen:

  1. He Angélique, wat slim om die grote plaatjes zo te gebruiken met die verticale teksten erbij. Je hebt meteen drie vrolijk gekleurde kerstkaarten erbij. Ik zag de foto van jou en je moeder op de beurs, gezellig hoor.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn leuke plaatjes in mooie kleuren en je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten, Angélique! Mooi die postzegelrandjes om de kaartjes, alles past zo mooi bij elkaar. En hondenvoer op een crea-beurs, bizar...
    Gezellig om met je moeder te gaan en inderdaad de verleiding is altijd groot, ook al heb je nog wel wat liggen...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 hele leuke kaarten, mooie de vertikale tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kerstkaarten, Angelique!
    leuk met die verschillende afbeeldingen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf in de traditionele kleuren !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om die plaatjes in een kader op een vierkante kaart te maken. Leuk effect. De verticale teksten passen er mooi bij.
    Hondenvoer op een hobbybeurs....rare combinatie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuk kaartjes!
    En gezellig samen naar de beurs! Wij gaan denk ik het najaar weer.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig gedaan,
    this is so nice.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt die mooie grote plaatjes perfect kunnen gebruiken op deze leuke kaarten.
    ja we hebben altijd genoeg knutselspullen, maar kopen toch oh zo graag ook weer wat nieuws...
    Fijne dag, gezellig dat je er bij bent vandaag,
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een leuke serie gemaakt Angelique! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het kan niet op, drie kaartjes vandaag! ze zijn leuk geworden, tof met die vertikale tekststans!
    toch niet lief dat je niets voor Bailey meebracht van de beurs ;-) Zo'n stand zou ik daar toch niet verwachten...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je eenmaal op dreef bent met een blokje schud je soms zomaar de ene na de andere kaart uit je mouw.
    Wat en leuke serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes laat je zien. Dat is vaker hè dat je met bepaalde plaatjes niet zo goed weet wat je daar mee moet doen. Deze zijn prima toch? En misschien zijn ze geschikt voor diepte kaarten. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gezellige kerstkaarten, de plaatjes zijn leuk verwerkt.
    Wat leuk dat je samen met je moeder ok de beurs bent geweest, wel raar om daar een stand met hondenvoer aan te treffen ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaartjes zijn het en ik zag al een foto van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique