vrijdag 10 mei 2024

An-Na Swap 11 opdracht 3

Hoi,

 
Vandaag de derde opdracht van de elfde swap tussen Nancy en mij. Vorige maand had ik eerst per ongeluk deze opdracht gemaakt dus had ik nu een makkie.

















 
 
 
Inhoud van het swappakket:
  • DSP Softly Stippled van SU, 6 vellen 15,2 cm/30,5 cm

  • Bedrukt vellum 15,2/30,5 cm

  • Cardstock A4 in de bijpassende kleuren:
    Calypso Coral, Lost Lagoon, Pebbled Path, Pool Party en Wild Wheat,

  • Plakparels (Calypso Coral, Pecan Pie en Pool Party)

  • Stempelset: Oh Happy Day van Technique Tuesday

  • Stansmal Studio Light: Oval Flower Label (SL-ES-CD221) 

     

De derde opdracht is: Maak een kaart op basis van de schets en gebruik minstens 2 dingen uit het pakket. 

Ik gebruikte cardstock, dp, vellum en de bloemenmal uit het pakket.



 

 

Gaan jullie mee kijken bij Nancy wat zij met deze schets heeft gemaakt? Volgende maand slaan we even over vanwege onze vakanties maar jullie zien onze volgende opdracht van deze swap op 10 juli.


 Lieve groetjes Angélique

 

PS Gelukkig wees Karin me erop dat ik in de top 3 ben gekomen bij Carlin's kaartenparadijs.

 

7 opmerkingen:

  1. Zelfde schets, ander papier uit hetzelfde pak, dus een totaal ander kaartje... Prachtig! Een héél mooie romantische kaart!
    Proficiat met je toppertje!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met dit leuke plaatje erop. Prachtig papier heb je gebruikt.
    Nog proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi, romantisch kaartje is dit geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Angelique
    Prachtig dp heb je gebruikt, van harte met je topkaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, romantisch kaartje.
    De sketch is ook mooi, vind ik.
    Gefeliciteerd met je top 3 kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een mooie kaart met deze sketch gemaakt Angélique. Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique