donderdag 9 mei 2024

Kerstkaart week 19

Hoi,

Met het leuke model dat ik hier liet zien wilde ik ook nog een kerstkaart maken. Dat is deze geworden. 

 

 

Gisteren had ik een leuke dag. Nancy kwam bij mij een workshop geven over werken met stencils om in te kleuren, de resultaten zal ik maandag laten zien. Karin kwam samen met twee vriendinnen en ook Caroline kwam gezellig meedoen. Helaas moest m'n moeder verstek laten gaan.

Ze is al een klein beetje vooruit gegaan maar het gaat niet snel genoeg naar haar zin, haha.


Lieve groetjes Angélique

 

10 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart en dit hele mooie model herken ik van je Top 3 kaart bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Ook super voor een kerstkaart.
    Knap gemaakt.
    Ik had er van gehoord van de workshop bij jou thuis.
    Fijn om samen met crea dames uit de omgeving dit te kunnen doen.
    Ik ben benieuwd naar wat jullie gemaakt hebben.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....Prachtige kerstkaart heb je gemaakt in dit leuke model Angelique! Wat leuk dat Nancy een workshop bij je kwam geven....en zo ontmoet je ook weer andere bloggers! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi !!!!
    Leuk die workshop !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen heb je een heel gezellige dag gehad gisteren, leuk hoor. Het model van je kaartje is gaaf, staat hier ook nog op mijn lijstje. Mooi papier gebruikt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart in een leuk model Angélique. Alles is perfect op elkaar afgestemd en je hebt een mooie stans achter het plaatje gebruikt. Wat gezellig zo'n workshop aan huis en leuk dat er ook medeblogsters bij waren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart! Heel leuk modelletje en het kraft kleurt heel mooi bij het blauw.
    Altijd gezellig om zo samen een workshop te doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kerstkaart, grappig model
    Jammer dat ik niet kon komen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk model is het toch ....
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vouwkaart, Angelique
    Leuk model ennmooi fp heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk model.
    Dit vind ik nou echt een kerstkaart ondanks dat je geen traditionele kleuren gebruikt hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique