donderdag 28 mei 2015

Kerst in de lift

Vorige week ging de nieuwe liftchallenge weer van start en wat is het een gave kaart die gelift moet worden. Helaas heb ik nog geen stansen maar vond de techniek wel heel leuk. Ik heb mijn grootste pons gezocht en dat was een ijsster (sneeuwvlok). Helaas niet iets waar je felle kleurtjes bij kan gebruiken maar ik heb mijn jaren oude aquarelpotloden opgezocht en ben met blauwtinten aan de slag gegaan. Nog een extra ster uit het bewerkte papier geponst en enkele steentjes voor de aankleding, de tekst heb ik uitgeprint. En zo had ik gelijk mijn kerstkaart klaar. Boven de kaart van Loll Thompson en onder de mijne.



Liftchallenge 86 - één uitgestanst figuur en watercolor
Crafty Hazelnut's Christmas Challenge 230 - use something die cut or punched
Christmas Card Challenge 25 - anything goes

Gisteren had Gianni op zijn zeventiende verjaardag zijn laatste examen, vanaf nu kunnen we alleen nog afwachten. Morgen rijd ik met hem naar Breda waar hij een intake-gesprek heeft voor de opleiding Forensisch Laboratorium Onderzoek. Zaterdag heeft Demi voetbal toernooi en zondag vieren we Gianni z'n verjaardag dus denk niet dat er van knutselen de volgende dagen veel terecht gaat komen. Alvast een heel fijn weekend!

Groetjes Angélique

33 opmerkingen:

  1. Toffe lift- & kerstkaart! Ik vind het heel mooi dat je het randje van je gekleurde papier rondom uit liet komen!
    Ik las zonet je reactie op mijn kaartje. Als je houdt van werken met schetsen is bvb Mojo Monday een hele toffe, je kan ze zo CAS of zo zwierig maken als je wil, heel vaak een redelijk geometrische basis, zonder dat je veel mallen of zo nodig hebt. Een je misschien wel wat mallen hebt, dan kan je wat meer variëren...
    Geniet van het komende weekend, en hoop dat je voor je zoon een geslaagd-kaartje zal kunnen maken!
    greotjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje !
    Geniet van het weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angélique, wat een geslaagde kerst-liftkaart is dit geworden. Werkt prima hoor met pons.
    Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en een fijn weekend..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat toevallig....ik heb net mijn kaartje in de wacht gezet voor morgen.
    Jouw kaartje is heel erg leuk geworden....soms moet je roeien met de roemen die je heb....heb ik ook gedaan! Jullie hebben ook een druk weekend....geniet van alles.
    Groetjes en een fijn en gezellig weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave lift zeg. Die sterren doen het heel goed. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke lift. Ik heb dat nog nooit geprobeerd, toch maar eens gaan doen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh what a gorgeous color for your negative die cut and super cute colors and idea for your holiday design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh what a gorgeous color for your negative die cut and super cute colors and idea for your holiday design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angelique,
    je hebt een erg mooie lift gehad, goed idee om een pons te gebruiken, mooie achtergrond en tekst..
    Geniet van je drukke weekend,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke lift is het geworden. Alvast of alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart prachtig Angelique, ik mis het niet hoor dat je geen stans hebt, je hebt het prachtig opgelost zo.
    Vast gefeliciteerd met je zoon en hopen dat hij geslaagd is hè, wat een spanning bij jullie thuis.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zeker mooi, en hoe creatief heb je dit opgelost! Mooi van kleur. Heel erg bedankt voor je inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is heel mooi geworden . Goed opgelost en heel zacht van kleur . Succes met je drukke weekend . Leuk hé al die challenges , verschillende stijlen en technieken ... zo leer je vanalles op een fijne manier bij . Tot pieps ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is in ieder geval geslaagd! Mooi gedaan.. Alvast Gefeliciteerd.. En nu duimen voor je zoon. Gr miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat heb je heel mooi gecombineerd Angelique....je brengt me op een idee....ik vind het een schitterende kerstkaart ...hoe mooi kan simpel zijn....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the paper and die cut snowflakes. Thanks for joining us at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaartjes heb je gemaakt Angelique!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is mooi geworden! Leuk dat je bij dit soort dingen weer eens je 'oude' spullen er bij pakt! Nog bedankt voor je reactie op mijn kaart, ik heb een filmpje in mijn bericht er bij gezet mocht je nieuwsgierig zijn naar de techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thanks for entering our Christmas Card Challenges this week!
    Monica - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Angelique je hebt de kaart echt super leuk gelift! Mooie blauwe kleuren en de sneeuwvlokken vind ik een heel leuke touch :) Heel veel plezier dit weekend! Heel veel succes voor Gianni! Hopelijk krijgt hij snel een positieve uitslag :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Blauw en kerst is ook een mooie combinatie. Mooie strakke kerstkaart! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    Succes voor je zoon! Spannende tijden altijd, ik weet het nog van mijn kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Angelique,
    ik vind het een prachtige kerstliftkaart! Mooi in dat blauw. En gefeliciteerd met je prijs bij Anita!
    Leuk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi,
    Je hebt een druk weekendje Zie ik! Mooie kaart heb je gemaakt.
    Enne, ik wacht geduldig af......;).zie reactie bij GerJanne.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart met mooie kleuren. Veel plezier dit weekend!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Angelique
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi
    mooi kerstkaartje
    bedankt om mee te doen bij 52WTC
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A beautiful Christmas card, such a pretty CAS design.
    Thank you for joining us at CHNC Challenge Extra this month.
    Pauline
    x
    I am having a little giveaway on my blog if you would like to take a look - http://craftingwithcotnob.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig en stijlvol CAS-kaartje Angelique, heel erg mooi gedaan. Ook je Kartkaartje ziet er prachtig uit. Voor alle mannen die gek zijn op snelheid. top gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig en stijlvol CAS-kaartje Angelique, heel erg mooi gedaan. Ook je Kartkaartje ziet er prachtig uit. Voor alle mannen die gek zijn op snelheid. top gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie uitvoering van de lift Angelique, blauw met sneeuwsterren zijn altijd een mooie combinatie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique