donderdag 7 mei 2015

Kerstkaart week 19

Goedenavond dames,

Vandaag eindelijk nog even tijd gehad om te knutselen. Het idee zat gelukkig al in mijn hoofd, bij crafty hazelnuts christmas vroegen ze een meisjes kerstkaart en daarbij heb ik de sketch van Cheerful Sketches gebruikt. Hierbij kwamen het rozige dp en het 3d beren knipvel van de Action goed van pas. En bij een meisjeskaart horen natuurlijk roosjes, plaksteentjes en een strikje. De ijsster is van een pons van Martha Stewart. 


Christmas Card Challenge - kleurchallenge
Crafty Hazelnuts Christmas  - meisjes of vrouwenkaart
Cheerful Sketches - sketch gebruiken

Dinsdag kwam mijn moeder terug van een vriendin die nogal een eindje weg woont en zij had mijn moeder een doosje met uitgestanste dingetjes meegegeven zoals blaadjes, boompje, randjes etc. Ik ben hier zo blij mee. Het eerste boompje heb ik al op mijn kaart gebruikt vandaag.
Oh ja en komende zaterdag is er in Goes een hobbybeurs, dat is voor mij niet ver dus daar ga ik met mijn moeder en een vriendin gezellig heen. Portemonnee mee natuurlijk.
Het is ook al drie dagen geleden dat ik bij jullie geweest ben dus daar ga ik nu eerst mee beginnen. 
Groetjes Angélique

33 opmerkingen:

  1. Leuke kaart waarin je ook wat challenges gecombineerd hebt! Probeer ik ook graag...
    Amuseer je op koopjesjacht in Goes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het boompje is echt leuk! mooi kaart hoor.. veel plezier op de beurs.. ik heb hier in de buurt alleen een winkeltje gevonden met marianne design spullen.. nu nog op zoek naar joy spulletjes ;) (deze vind ik soms net wat leuker) ben benieuwd wat je hebt gevonden op de beurs
    groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je geweldig goed gelukt om zo challenge te combineren Angelique....ik doe dat ook heel graag....vind dat ook al een uitdaging....
    Je kaartje is weer prachtig...hele leuke sketch ook....daar wil ik dadelijk mee aan de slag gaan om een communiekaartje te maken....
    Veel plezier op de hobbybeurs in Goes....ik ga er niet heen deze keer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap dat je in deze tijd van het jaar een kerstkaart hebt gemaakt..........ik kan er niet toe komen. De kerstboom is van Marianne Design en blijft voor mij een van de leukste. Ik zou je adviseren om goed op blogs te kijken wat je heel leuk vindt en een lijstje te maken voor als je gaat winkelen in Goes want straks zie je zooooooooooo veel dat je bijna niet meer weet wat je moet kiezen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Angelique, en wat fijn zeg dat je van je moeder haar vriendin van die stansjes hebt gekregen. Alvast veel plezier op de hobbybeurs. Leuk dat je je kerstkaart weer mee laat doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart Angelique en zo komen de stansjes al meteen van pas!
    Geniet van je beursuitstapje dit weekend!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart Angelique en zo komen de stansjes al meteen van pas!
    Geniet van je beursuitstapje dit weekend!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart,Angelique met die lieve beertjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Angelique!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart. Leuk dat je onze sketch gebruikt hebt voor een kerstkaart :)
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een héle mooie kerstkaart Angelique, mooi papier, een mooie boom en het plaatje is grappig, zo lief die twee saampjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een kaartje klaar he? Mooi geworden, en genieten van zo'n verrassing! Geniet op de beurs. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel wat van dat papier heb ik ook. Je hebt er een fijn kaartje mee gemaakt ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaartje, wat een lief plaatje die twee beertjes!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je je kerstkaart mooi verwerkt met de sketch van Cheerful Sketches, ziet er heel leuk uit, gezellig dat je meedoet aan onze challenge, veel succes....

    groetjes Bea(DT).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke kerstkaart Angelique! Wat lief van jouw moeders vriendin dat zij uitgestanste materialen voor jouw heeft meegegeven :) Je hebt er meteen goed gebruik van gemaakt ;) Heel veel plezier in Goes!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Angelique,
    wat heb je een vrolijke kerstkaart gemaakt. Ziet er zo gezellig uit.
    Leuk als je verrast wordt met stansjes. Kun je als een kind zo blij mee zijn!
    Veel plezier in Goes en neem maar een dikke portemonnee mee.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart Angelique!
    Veel plezier morgen op de beurs enne. ..niet teveel uitgeven; )Ik heb het niet gelezen van die beurs maar we zijn een paar dagen weggeweest.
    Net thuis en weer druk voor de atletiek.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kleurige kaart heb je ervan gemaakt.
    Veel plezier op de hobbybeurs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 227 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for May - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Angelique,
    Je kerstkaart is heel mooi geworden, wat fijn dat je stansjes kreeg en je ze meteen kon gebruiken, wens je veel plezier op de hobbybeurs,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cute card, Angelique! Thanks for joining us this week at Christmas Card Challenges. Marsha DT @ SCCC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hi
    Beautiful....Lovely design and colours.xxx
    Thanks for joinig us at CHCC2
    greetings Lisbeth
    DT-CHCC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. So pretty. Love that darling image. Thanks for joining us at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Angelique,

    heel mooi kerstkaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi Angelique
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke kerst kaart. En knap dat je je met deze tempereaturen nog kunt motiveren een kerstkaart te maken. Altijd súper fijn wat stansjes te krijgen! Het kerstboompje is súper!!
    Was het leuk op de beurs?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. poeh, nu al kerst.......maar wel leuk hoor!!!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, naar mijn idee kun je niet vroeg genoeg beginnen ;). Bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuk Kerstkaartje, Angelique...bedankt dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique