vrijdag 10 maart 2017

Candy

Hoi dames,

Vandaag bestaat mijn blog twee jaar. Twee jaar waarin ik er niet altijd even regelmatig kon zijn maar wel altijd met veel plezier. Ik geniet van het kaarten maken, het bloggen, het bekijken van jullie mooie kaarten en het lezen van de lieve reactie's. 

Vorige week was ik met Demi aan het winkelen en ze vroeg wat ik allemaal nodig had. Toen ik uitlegde waarvoor het was vroeg ze of ze mocht helpen uitzoeken. Ik heb haar de vrije hand gelaten omdat ze toch weer een andere smaak heeft en ik leuk vind als ze interesse heeft. Dus hier het te winnen pakketje.



Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken is een reactie achter te laten, je hoeft hem niet op je eigen blog te zetten. Ik verloot de Candy alleen onder dames die al volger zijn! Volgende week vrijdag maak ik de winnares bekend.

Een heel fijn weekend iedereen en geniet van het mooie weer!



post signature

30 opmerkingen:

  1. Ha Angelique, wat een verrassend berichtje. Leuk dat je deze actie hebt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 2 jarig jubileum, Angelique.
    En wat leuk dat je daarvoor een candy weggeeft. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je 2-jarig jubileum Angelique, wat gaaf dat je daarvoor iets leuks weggeeft, doe dus heel graag mee....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Angelique! Wat leuk al weer 2 jaar in Blogland! Vind het superleuk van je dat een Candy weggeeft! Doe graag mee hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog niet zo lang volger, maar doe graag mee. En gefeliciteerd natuurlijk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke candy! En 2 jaar, dat zal best snel zijn gegaan. Ik ben nu ruim 1 jaar bezig en de tijd vliegt.
    Fijn weekend en groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke Candy Angelique.gezellig om samen met je dochter de spulletjes daarvoor uit te zoeken.Gefeliciteerd met je twee jarig bestaan!
    Ik doe graag mee hoor!
    Groetjes en veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Demi heeft zeker smaak hoor! Ze heeft leuke dingetjes uitgezocht. Leuk als ze ook creatief bezig zijn.
    Wat gaat de tijd snel hè? Gefeliciteerd met je 2 jarig jubileum!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 2 jarig bloggerjubileum! Wat lief dat je een candy weggeeft, ziet er heel leuk uit. Ik wens je toe dat er nog vele blogjaren bij komen. Ik vind het altijd weer leuk om op je blog te komen kijken. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je twee jarig jubileum.
    Leuk dat je een candy weg geeft.
    Je dochter heeft leuke dingetjes uitgezocht.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk twee jaar in blogland en leuk die candy !!!!
    Hoop dat we nog jaren mogen door bloggen !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat Angelique dat je al twee jaar in Blogland bent.Leuke spulletjes voor je Candy. Je kaartjes zien er ook altijd super mooi uit.
    Prettig weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee jaar al weer aan het bloggen....wat gaat de tijd toch hard! Gefeliciteerd! De prijs laat ik aan mij voorbij gaan. Gun het graag een ander.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je twee jarig blog bestaan.
    Leuk, dat je dat viert met een candy.
    En dat je daar speciaal dingetjes gaat kopen!

    groet, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angelique,
    wat leuk om een candy weg te geven, je dochter heeft mooie spulletjes uitgezocht, ik doe graag mee.. en natuurlijk gefeliciteerd met je 2-jarig blog bestaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angelique,
      klik op je dashboard ontwerp aan, dan op statistieken, dan zie je aan de rechterkant een rijtje, helemaal onderaan volgers, daar op klikken en dan kun je ze allemaal bekijken,
      groetjes,
      Ans

      Verwijderen
  16. Leuk om dit een keer te doen...proficiat met je jarige blog! Leuk spulletjes heb je met je dochter uitgezocht....ik doe graag mee!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat gaaf! Leuk dat je met Demi bent gaan winkelen voor de candy. Natuurlijk doe ik graag mee! Het blijft echt supergezellig op de blogs. Echt veel en veel leuker dan FB. Dus ik wens je nog vele gelukkige blogjaren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je leuke blogje...Ik kom altijd graag een kijkje nemen hier bij jou
    en wat hebben jullie samen leuke spulletjes uitgekozen voor deze candy....zo leuk dat je dit pakketje gaat verloten
    Ik doe heel graag mee....en bedankt voor deze kans
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Angelique...twee jaar alweer, de tijd vliegt hè! Heel gezellig dat je dit viert met een prachtige Candy en doe graag mee! Heel veel blogplezier nog de aankomende jaaaaaaaaren!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd dat je al 2 jaar in het Blogland bent. Leuk dat je een candy verloot. Ik die ook graag mee. Fijn weekend alvast groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Halllo Angelique,

    Gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan.Ik doe graag mee met de candy.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Al scrollende door mijn favoriete blogs kwam ik je candy tegen. Kei leuk en lief dat je een candy weggeeft vanwege je 2 jaar op Blogspot. Wat zijn die 2 jaar snel om zeg. Ik loot gezellig mee!!!
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow wat gaat dat hard he, al weer 2 jaar voorbij. Ik vind lief dat je geholpen bent met het uitzoeken van de candy. Ik doe ook graag mee! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De tijd vliegt en dan al weer 2 jaar een blog. Leuke geste om een candy te verloten. Helemaal gezellig dat je dochter de spulletjes heb uitgezocht. Ik doe graag mee. Trouwens je Kerstkaart was ook mooi en fijn dat het goed is gegaan met je bestelling. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, het gaat snel en bloggen is leuk. Kijken bij elkaar wat de anderen maken en zo ook inspiratie opdoen.
    Leuk idee, deze weggever, het zijn mooie spulletjes en je gaat er vast iemand heel blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat gaat de tijd snel he en het bloggen blijft leuk .
    Gefeliciteerd met je 2 jaar in blogland !
    Wat leuk samen op stap om een candy pakket uit te kiezen ... mooie spulletjes ...doe graag mee .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey hey! Wat een leuke verrassing lees ik hier! Ik doe graag mee en ik wens jou door het bloggen nog veel inspiratie en plezier! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd! Leuk dat je een candy weggeeft om het te vieren. Ik loot natuurlijk graag mee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ook al 2 jaar Angelique! toch leuk hé dat bloggen, het verruimt je wereldje toch echt wel! Ik ben alvast heel blij dat ik je zo leren kennen heb!
    Tof dat je samen met je dochter je candy bijeengewinkeld hebt!Leuke spulletjes, ik waag ook graag mijn kans!
    lieve groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique