vrijdag 17 maart 2017

Uitslag Candy

Hoi dames,

Hierbij de uitslag van de candy die ik weggeef omdat ik al twee jaar een blog heb. Ik zou jullie de prijs allemaal gunnen maar dat gaat nu eenmaal niet. Ik heb het aan de computer overgelaten en de winnaar is






Gefeliciteerd Karin wil je me even een pb met je adres sturen dan kan ik het pakketje op de post doen.  Mijn mailadres is amthomas218@gmail.com.

Ik heb dit bericht voorgeprogrammeerd dus hopelijk gaat dat goed. Ik ben vandaag nl. met Demi naar Gent om te gaan shoppen voor een jurkje voor het eindgala.
Voor iedereen een heel fijn weekend!!


post signature

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Karin en Angélique succes met shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Angelique Bedankt alvast ! Ik hoop dat je een leuke jurk vind voor het eindbal voor je dochter.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karin van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy.. Angelique succes met shoppen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He leuk, shoppen in Gent, zal je vast wel iets moois vinden voor Demi.
    Karin veel plezier met het toffe pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor je Karin....gefeliciteerd!
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique