donderdag 9 januari 2020

Kerstkaarten week 2

Hoi,

Dank jullie wel voor jullie reactie's op m'n vorige blog en zo leuk om te lezen dat bij bijna iedereen de kaartjes eerst even op de kast staan voor ze met de post meegaan.

Deze twee kaartjes waren de laatste die ik nog maakte in december en zijn gelijk verstuurd.


































Wat ik ook bij velen terug lees hoe lastig het is om een goede foto te maken die de juiste kleur weergeeft. Hierboven is dat ook goed te zien.





Deze is met Nick meegegaan naar z'n werk waar z'n bazin andere kaartjes naar achter schoof en deze pontificaal vooraan zette, eer van m'n werk dus.


Lieve groetjes Angélique




27 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    De bovenste stans heb ik gekregen voor de kerst, zo naar jouw kaart kijkende moet ik er toch echt eens iets mee gaan doen.
    Leuk dat je zoveel eer hebt gekregen, is ook een beauty ...
    Fijne avond nog,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kleurverschil is idd goed te zien, maar hij is wél heel mooi. Je 2e kaartje is een plaatje. Geen wonder dat hij een ereplaatsje kreeg.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaartjes Angelique met prachtig papier!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten Angélique. Het is zeker leuk om te horen als mensen je kaarten mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten. En fijn dat ik nu weet dat die kaart van jou was, haha. Ik ben ook wel eens vergeten mijn naam in een kaart te zetten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Angelique en wat leuk dat jouw kaart prominent vooraan kwam te staan, dáár word je blij van!
    Foto's is zó lastig met dit grijze weer, gelukkig hebben we een bewerkingsprogrammaatje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten zeg, de eerste is ook zo lekker fris van kleur, ik hou daarvan. Ja mijn kaarten staan ook eerst een tijdje, soms haast jammer om weg te doen. haha. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaarten heb je gemaakt .
    Foto's maken valt vaak tegen met zo weer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me voorstellen dat deze kaartjes een topplaatsje krijgen bij degene die ze ontvangen, schitterend gemaakt!
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. twee prachtige kerstkaarten Angelique. Bij de eerste heb je heel mooi dessinpapier gebruikt, superleuk op dit modelletje.
    het tweede kaartje is erg lief met de sneeuwpop en die achtergrond is heel mooi!
    twee toppertjes!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty’s Angelique...echt prachtig hoor en je koos supermooi papier voor de 1e kaart! De 2e is ook heel apart met die stans...echt toppertjes!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kleuren en design papier en mal van je eerste kaart. De tweede kaart is ook heel mooi super mooi snijmal.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Foto's nemen, ik blijf het lastig vinden.
    Of ik sta met mijn lijf in het licht, of het is te somber, of het regent dus binnen foto's nemen maar dat is bijna niet te doen, of er is veel zon en dan krijg je schaduw..... Ik laat het vaak maar zo, het idee is duidelijk, daar gaat het om.
    Zo ook je eerste kaartje, die is mooi, met zijn aparte vorm en dat gezellige rood erbij. Vogels doen het altijd goed op een kerstkaart vind ik.
    De tweede kaart is ook mooi, die ziet er heel "teer" uit, daar moet je echt voorzichtig mee zijn, anders breekt er een stukje af.
    Leuk om te horen dat de kaart het mooiste plekje kreeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hele mooie kaartjes, geslaagd hoor !
    ik maak mijn foto's in de keuken, op het aanrecht, bij een verlichting die onder de kasten hangt, lukt goed...
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaarten, Angelique, heel sjiek!
    En altijd leuk als je eer van je werk hebt.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten Angelique! Heel mooi met het rood! Kan me voorstellen dat je kaartje voorop kwam te staan, leuk dat het gewaardeerd werd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee hele mooie kaartjes laat je aan ons zien.
    Leuk dat je er deze week bij bent bij 52WTC.
    Lief Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten. Vooral de eerste vind ik PRACHTIG! wat een mooi papier. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart is de eerste! Die heeft ook verder niks nodig.
    En zo leuk dat je 2e kaartje een ereplek heeft gekregen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, 2 prachtige kaarten, die verdienen zeker een ereplaats ! Ja, foto's nemen is vaak lastig, zeker met dit donker weer. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee prachtige kaarten Angelique, de eerste is al super door het mooie papier, en de extra kerstroos. Heel tof dat je kaarten zo gewaardeerd zijn! De tweede is ook zo mooi met die prachtige stans!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een mooie kaarten Angélique. Vooral de eerste vind ik een plaatje. Zo mooi gebruik gemaakt van het dessin-papier. Ik neem mijn foto's altijd op de vensterbank maar dan nog lijkt het op de computer anders. En iedereen ziet het toch anders want bij iedereen zijn de kleuren op de computer weer anders waarschijnlijk.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas
    Lieve groetjes Miranda (dt-52-WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Angelique
    Prachtige kaarten heb je gemaakt en wat leuk dat jouw kaartje voorop mag staan!
    Ja in de donkere dagen is foto's maken niet makkelijk als het zonnig is dan maak ik ze buiten...
    Ach, meestal komen de foto's wel goed over....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaarten Angelique! Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi, mooi, allebei, maar mijn favorietje is de tweede.
    Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee hele mooie kaarten !
    Leuk is dat he als je kaarten zo worden gewaardeerd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique