dinsdag 21 januari 2020

Stempelwerk

Hoi,

Zoals ik de vorige keer al schreef was ik bezig met een stempelset en nu wil ik het resultaat hiervan laten zien. Ze zijn gemaakt met de set Stippled Blossom van SU. Mijn inspiratie haalde ik op Pinterest.

De eerste  is het mooiste geworden vind ik zelf, wat een karwei om alles dubbel te stempelen met een hulpmiddel. De tweede is in een andere kleurencombinatie en komen de details in de bloem iets minder naar voren.





Met onderstaande kaarten ben ik begonnen, hier werd enkel de gedetailleerde stempel gebruikt en er kwam een bijpassende envelop.




















Voor wie het wil lezen hier nog even de reden waarom ik twee weken niet heb gereageerd. Twee weken geleden had ik pijn in heel m'n lichaam en kon bijna niks. De fysiotherapeute concludeerde dat heel m'n lichaam verstijfd was en stuurde me naar de huisarts. Daar heb ik spierontspanners gehad waarvan ik er drie per dag moest nemen. Die werkten zo goed dat ik eigenlijk een hele week heb geslapen, ook overdag viel ik steeds in slaap. Vrijdag vond ik het genoeg en ben ermee gestopt, je moet ook nog wat kunnen doen. Gelukkig gaat het nu weer een beetje en heb ik van het weekend een kerstkaart gemaakt die ik donderdag laat zien. Ik kom vanavond of morgen bij jullie langs.



Lieve groetjes Angélique


26 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stempelkaartjes heb je gemaakt, ik vind die rood met bruin toch ook best mooi hoor maar inderdaad, je ziet minder diepte.
    Wat naar dat je zoveel pijn had, gelukkig dat je spierontspanners kreeg en dat dat ook een beetje hielp. Hopelijk blijft het nu wat beter gaan.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend stempelwerk, Angélique. En dan ook nog bijpassende enveloppen. Gaaf hoor.
    Wow, wat reageerde jij heftig op de spierontspanners. Maar ik kan me voorstellen dat je dat afgebouwd hebt. Anders eentje blijven gebruiken ter ondersteuning.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Ze zijn zo mooi van kleur en detail.
    Ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop krabbelt.
    Beterschap.
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer leuke kaarten ,vind de kaart met envelop erg mooi.
    En ja ,dan heb je zomaar iets , gelukkig helpen de spier ontspanners ,geef je gelijk dat je er mee stop ,slapen is erg lekker maar je wil ook wel wat anders op een gegeven moment.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stempelset, je kaarten zijn fantastisch mooi gewrden. De paarse is idd wel wat duidelijker dan de rode.
    En wat een leuk idee om de klep van de enveloppe zo mooi bijpassend te stempelen!
    Zo vervelend voor jou al die gezondheidsproblemen. Hopelijk nu weer op de goeie weg!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie serie kaartjes.
    Mooi dat stempelwerk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gestempelde kaartjes Angelique. Wat een werk om die te stempelen maar heel mooi.
    Minder leuk is dat je weer aan de sukkel bent met je gezondheid. Beterschap!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt, schitterend gestempeld!! Wat vervelend dat je dat je zoveel pijn had in je hele lichaam.. hopelijk knap je snel weer een beetje op. Het beste hoor!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, heftig.
    Het lijkt en beetje op mijn verhaal, alleen had ik mijn nek verstijfd.
    Ik hoop dat het nu weer wat beter met je gaat, denk wel dat het goed is dat je gestopt bent met de pillen, ontspannen slapen is leuk, maar na 2 weken is het genoeg lijkt mij.
    Wat een mooie kaarten.
    Leuk om dat een keer te doen, met de stempel hulp.
    Heb je nou bij de laatste ook bijpassende enveloppen gemaakt?
    Dat is mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hele serie kaarten is supermooi geworden. Leuk om te zien dat ze zo verschillend zijn door het kleurgebruik.
    Ik hoop dat je snel weer opknapt ik wens je dan ook veel beterschap.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn prachtige kaarten geworden, ik vind vooral de eerste supermooi. Fijn dat de spierverslappers hebben geholpen, nog heel veel beterschap
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoveel pijn en zo'n straffe medicatie, dat is heftig. Hopelijk gaat het nu wat beter. Ik vind je kaarten heel tof. Allemaal! Ziet er heel professioneel uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sjee, wat een toestand! Wat voor het een goed is, is voor het ander weer minder goed. De hele dag slapen is ook niks. Hopelijk blijft het nu goed gaan.
    Je kaarten en bijpassende enveloppen zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaarten allemaal! Wat heftig allemaal, hopelijk nu allemaal goed! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige stempelkaarten, Angelique. Zo´n bijpassende envelop maakt het helemaal af.
    En veel sterkte, hopelijk knap je nu snel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaarten zijn het stuk voor stuk heel mooi gedaan. O,jee Angélique dat klinkt niet goed, ik had je mooie kaarten al gemist. Blij dat het nu weer een beetje gaat, soms heeft het lichaam rust nodig. Maar zoals je schreef je moet ook kunnen functioneren.
    Beterschap, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een SCHITTERENDE kaarten zijn dit. knap gemaakt!
    Wat naar dat je zo'n last had van je lijf en de spierverslappers.... sterkte! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een mooie stempel kaarten. De bovenste 2 vind ik super! En sterkte nog, ik hoop dat je weer snel opknapt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Angelique
    Prachtige kaarten heb je gemaakt metvmooie bloemen, leuk stempelwerk!
    Hopelijk voel je je nu een stuk beter!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig geworden, zo heb je voor elk wat wils

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een mooie kaarten. Die twee eersten zijn allebei prachtig vind ik en wat gaaf die sets met alleen de gedetailleerde stempel. Supermooi Angélique en zelfs chique vind ik.
    Nee continu in slaap vallen lijkt me ook niets. Hopelijk blijft het steeds wat beter gaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtuge kaarten ik ben dol op bloemen... Dus dit valt helemaal bij mij in de smaak de lila kleur is ook erg mooi. Mijn favoriet de twee ondersten met de tekst ook erg leuk. Hopelijk zijn je spieren niet meer verkrampt.... heel veel sterkte . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaartje Angelique! Ik heb ook zulke sets en het zeker veel werk, maar ook een mooi effect!
    Jeetje, je hebt wel weer een tijd achter de rug, zeg! hopelijk gaat het beter en blijft dat zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super mooie kaarten en die stempels zijn prachtig! Gelukkig dat het weer beter gaat!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaarten hoor en ook de flopjes zijn top gedaan! Ik heb deze ook eens gemaakt...leuk ook om te doen! Welke stempelinkt gebruik jij op vellum...veel inkt droogt niet op dat papier?
    Hoop dat het beter met je gaat inmiddels!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique