vrijdag 8 oktober 2021

An-Na Swap6# Use your stuff opdracht 3

Hoi,

 


Vandaag zijn we er weer met de maandelijkse swap tussen Nancy  en mij. We zijn nog steeds bezig met het gebruik van de vorige 5 pakketjes. De opdracht deze maand is van Nancy en is: "Maak een kaart volgens de sketch en gebruik materiaal uit 2 pakketjes". 

 

Dit is de sketch die gebruikt moest worden en ik vond hem aardig pittig want ik dacht dat lint aan de bovenkant wordt niks maar het is met toch gelukt om er een kaart mee te maken.

De afgeronde hoeken vond ik erg leuk, vaak vergeet je dat.







Materiaal is uit pakket 2 en 5.

 

 

 

Hier het resultaat. 

 

 

Ik ben heel erg benieuwd wat Nancy  ervan gemaakt heeft. Gaan jullie mee bij haar kijken?

Vorige week maandag was ik goed begonnen om bij iedereen een bezoekje te brengen, helaas gooide een voedselvergiftiging roet in het eten. Nick en ik zijn een paar dagen akelig ziek geweest, we vermoeden van kip. Nooit geweten dat je daar zo ziek van kon zijn. 

De komende dagen kom ik weer langs maar durf niet te zeggen wanneer. Komende zaterdag zie ik Nancy weer en voor die tijd wil ik ons volgende swap pakket klaar hebben. Alleen heb ik iets verzonnen wat me meer tijd kost dan verwacht, haha. Zijn jullie al nieuwsgierig, 8 november komt er nog een swap met dit pakket maar op 8 december kunnen jullie zien wat ik bedacht heb.

 

Lieve groetjes Angélique


13 opmerkingen:

  1. Mooi dit Maritieme kaartje. Amai een voedselvergiftiging , dat is geen lachertje. 🐔

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtkaart dus opdracht méér dan geslaagd! Succes met het volgende pakket!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de pakketjes.
    Het is je heel erg goed gelukt.
    Heel veel plezier zaterdag, het wordt vast erg gezellig.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend dat te je voedselvergiftiging had. Daar kun je goed ziek vN zijn... alles moet er eerst uitvoerder je weer op ksn knappen. Nog veel beterschap.je kaart is erg leuk. Mooie schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is erg mooi geworden, heel goed gebruik gemaakt van het pakket!
    Maar wat naar dat jullie zo ziek waren van waarschijnlijk de kip! Hoop dat het helemaal over is nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel erg leuk kaartje, valt toch wel mee hè, werken naar een schets
    Je hebt nog keus genoeg voor de laatste kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een dot van een kaartje
    Really a gorgous creation
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijke zomerse verjaardagskaart! Super goed gelukt toch volgens de schets! Had ook even aan die maritieme papiertjes gedacht, maar omdat kerst dichterbij is dan de zomer ben ik echt voor een winters kaartje gegaan... Maar mijn lint komt wel uit het zomerpakketje ;-)
    Tot morgen,
    en geen kip op het menu hé! ;-)
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kaartje en inderdaad heel anders dan die van Nancy. Leuk dat jullie uit eten gaan. Hopelijk nu geen voedselvergiftiging!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh bah!!! Dat is héél naar.
    Ik ben ooit eens heel ziek geweest van paté, man man, ik hoop dat nooit meer mee te maken.
    Je opdracht is zeer goed geslaagd. Ik had al bij Nancy gelezen dat je niet van Sketches houdt, maar dat is absoluut niet te zien aan deze kaart.
    Ik vind het een super leuke, mooie kaart en de sketch is héél duidelijk zichtbaar.
    Veel plezier vanavond, tijdens jullie etentje, wat ontzettend gezellig is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog een heerlijke zomerse kaart Angélique. Gelukkig ben je opgeknapt voor het etentje vanavond. Veel plezier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supertoffe kaart, heel leuk gedaan. Wat erg dat jullie zo ziek waren zeg, dan voel je je echt ellendig he. Hopelijk zijn jullie intussen weer volledig opgeknapt.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique