maandag 25 oktober 2021

Probeersels Rice paper

Hoi,

Ik was eens aan het kijken wat ik allemaal nog niet laten zien had en wel de moeite vind. Dit is een serie kaarten die ik vorig jaar september maakte toen Nancy  een dagje bij mij was om te knutselen. Ik had een aantal rice-vellen gekocht en het benodigde materiaal. Nancy legde uit hoe alles werkte en deze drie kaarten waren het resultaat.  

























 

 

Toen ik daarmee klaar was had Nancy een verrassing, ze had twee canvassen bij en 2 dezelfde rice-vellen. Ook nog bijpassende verf en een soort mos. Het resultaat is zo mooi geworden (vind ik) dat hij nog steeds in de woonkamer staat. 


Leuk om zo allerlei verschillende kaarten langs te zien komen.


Lieve groetjes Angélique


12 opmerkingen:

  1. Wauw jullie zijn lekker bezig geweest Angélique. Ik vind zowel de kaarten als het canvas erg mooi. Dit smaakt naar meer toch ?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties Angelique.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi! De kaarten zijn geweldig en die canvas is inderdaad heel gaaf. Ik zou hem zelf houden...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf het canvas en prachtige kaarten, ik heb al verschillende werken gezien met dit papier maar nog niet zelf geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je met knutsel vriendinnen afspreekt kan je een hoop van elkaar leren, dat is juist zo leuk, ieder heeft zijn eigen techniek en je kan het elkaar laten zien en dan kijken of het bij je past.
    De serie kaarten is leuk, kan mij voorstellen dat je er meteen 3 maakte, dan kan je het goed uitproberen.
    Maar de canvas, wauw!! Die is echt super mooi gemaakt. Knap hoor!! Ik zit wel eens naar zijn wit canvas te kijken en denk dan "en nu?"..... gewoon beginnen zeggen ze dan, maar het lukt mij niet. Misschien past zoiets maken gewoon niet bij mij.
    Laat jij het maar lekker staan in je kamer en geniet ervan, want je hebt het heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie verschillende kaarten , heel mooi gemaakt . De canvas is ook prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creaties met het ricepaper, Angelique
    Ook het canvas vind ik prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat zijn die mooi geworden Angelique! Net als de canvas! Zou ook zonde zijn om niet met ons te delen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De canvas is prachtig! Houden voor jezelf, het is een mooi aandenken. Ook de kaarten zijn mooi. Tof jullie inspirerende vriendschap. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie resultaten met dat ricepaper, en ik snap dat het canvas nog in de kamer staat, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. amai, van vorig jaar nog! Leuk om te zien.
    Je kaartjes zijn mooi geworden, dat canvas is supertof!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique