maandag 30 mei 2022

Koetje en Kleedje

Hoi,
 
Begin mei was ik bij Karin en ze liet een mooi model kaart zien die ze van Wies voor haar verjaardag had gehad. Samen zochten we uit hoe hij in elkaar zat en maakten we beiden deze kaart na. 
De leuke stempel van de koe en het schaap en het dp  komen allemaal van Karin.
 
 


 Hier kun je nog even zien hoe het kaartje er van bovenaf uitziet.
 
 
 
 
Bij de workshop van Caroline kregen we ook allemaal nog een kaart met bijpassende envelop en daarin een jurkje en het groene en wit papier. Ik voegde zelf nog het roze/paars toe omdat dat ook in de opdruk op de envelop zat en maakte er dit kaartje mee.
 
 


 Lieve groetjes Angélique

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model met het koetje. Het koetjevus ook al zo mooi. Je andere kaart is ook weg mooi. Wij zeggen jurk.. masf bij jullie kleedje.. grappig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, loop een beetje achter met reageren, helaas ook veel last van vermoeidheid maar we gaan vrolijk verder
    Je hebt veel leuke kaartjes gemaakt en zo doe ik ook weer inspiratie op. leuke mannenkaarten en een mooie klaprooskaart een knappe draaikaart allemaal toppertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah.... ja die herinner ik me van Wies, want dat was voor een uitdaging van DAK. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt. Zo'n tof model. En je jurkenkaart is ook heel leuk! Ik houd van ruitjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met dit aardige koetje, ook je jurk kaartje is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart in heel mooi model! Ook de kaart met jurk is heel leuk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe kaart heb ik gezien bij Wies, ik snap niet hoe die gemaakt wordt, haha.
    Maar als je het voorbeeld hebt zie je dat beter, het is jou in ieder geval goed gelukt.
    Wat een leuke mooie kaart vind ik dit.
    De 2de kaart is mooi, de kleuren combinatie is verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal een heel gepruts zijn geweest om die kaart zo mooi na te maken, maar hij is heel leuk geworden! Ook je kaart met het jurkje ziet er tof uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig modelkaart met dat koetje, Angelique
    Knap gemaakt!
    Ook het jurkenkaartje vind ik leuk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat kaartje met koetje, een verrassende kaart!
    Het kaartje met het jurkje is ook erg leuk in deze tinten ook zeker wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is leuk geworden, mooi met de vlindertjes, harkje en alles. Het was een pittig modelletje, maar toen we later het filmpje zagen wat Wies doorstuurde viel het eigenlijk mee.
    Het kaartje met jurk is ook schattig, mooie kleuren combinatie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd handig om een kaart in het echt te zien als je hem na wilt maken. Ze zijn echt leuk geworden allebei. Ook de kaart met de jurk is mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk model kaart Angelique....mooi gemaakt!
    En de onderste kaart staat hier bij mij binnen.....dankjewel....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om te lezen dat je mijn kaart gelift hebt.😀 Hij is heel geslaagd met de leuke koe en het schaap op de draaiende cirkel. Ook de kaart met het jurkje is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten weer!! Vooral die bovenste is heel speciaal.
    Fijne pinkstermaandag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique