maandag 16 mei 2022

Nostalgische mannenkaarten deel 1

Hoi,

Een maand of 2 geleden schreef ik dat ik in maart 6 mannenkaarten moest maken. In haalde hiervoor een blokje tevoorschijn met allemaal nostalgische 3D-plaatjes. Het leuke was dat ik in een blok vd Action bijpassend dp vond voor aan de binnenkant. 


 

 

 

 

 


 

 

 





 

 

 

 De binnenkant met het leuke hoed dp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 De binnenkant met de bladmuziek

 

 

 

 

 

Van de volgende maakte ik gewoon een rechthoekige kaart omdat het een kleiner plaatje was en ik niet voldoende bijpassend dp kon vinden. Deze is naar mijn schoonvader gegaan die eind maart 91 is geworden.

 



 De volgende drie laat ik binnenkort zien, weer een duo en een cirkel.


Lieve groetjes Angélique

 

PS Gelukkig had ik dit bericht al voorgeprogrammeerd staan, de afgelopen week geen kaartjes gemaakt of geblogd. Ik moest even bijkomen van de twee daagjes op de Veluwe maar wat hebben we genoten. 

21 opmerkingen:

  1. Leuke stoere kaarten heb je gemaakt, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannenkaarten Angélique en wat toevallig dat het dessin-papier zo mooi combineert. Fijn dat jullie zo genoten hebben op de Veluwe, dan is het het bijkomen waard ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gave kaartjes zijn het! Zo leuk en herkenbaar, zeker als je 91 wordt. Ben benieuwd naar de andere kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De nostalgie straalt er vanaf! Het zijn prachtige kaarten geworden! Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van het uitje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie nostalgische mannenkaarten Angelique.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeker dat dit leuke kaarten geworden zijn. Het hoedenpapier en de hoeden vind ik helemaal gaaf. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze LEUK, knap hoe je het allemaal hebt weten te combineren!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn het mooie mannenkaarten Angélique mooi gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige mannenkaarten Angelique
    Mooie vintagestijl!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Mooie plaatjes zijn het.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn dit superleuke mannenkaarten.
    Echt prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn erg leuk geworden. En ik zag de foto's voorbijkomen op fb. Jullie hebben het erg mooi gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je leuke nostalgische mannenkaarten gemaakt. Allemaal erg leuk gemaakt en afgewerkt. Mooie plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige mannenkaarten alles past zo mooi bij elkaar!
    Fijn dat je leuke dagen hebt gehad op de veluwe.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toffe kaarten, soms moeilijk om passend papier te vinden bij sommige plaatjes, deze zijn perfecte matchen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Drie mooie nostalgische mannenkaarten. Leuk dat je bijpassend DP vond bij de plaatjes. Dat is niet altijd gemakkelijk. Fijn dat jullie zo genoten hebben op de Veluwe.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten en het DP past er inderdaad heel goed bij. Fijn dat jullie genoten hebben!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie serie mannenkaarten Angelique. Het dp past prachtig bij de plaatjes.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt prachtig stuk voor stuk zijn deze mannenkoren! Altijd even meer nadenken voor mannen maar dit is een perfect idee!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige serie mannenkaarten in deze natureltinten, ik hou ervan! Je hebt mooie dingen gemaakt tijdens mijn vakantie, zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique