maandag 27 juni 2022

Painted Season

Hoi, 

Vandaag heb ik 4 kaartjes voor jullie die al 2 jaar in de wachtrij blijken te staan. Ze zijn gemaakt met het dp en de stempelset "Painted Season" van Stampin Up. Allebei de varianten met verschillend dp gemaakt.

 














 

 

Bij de onderste 2 knipte ik ook nog bloemen uit het dp om langs de cirkel te plakken. Ik heb toen voorbeelden van Pinterest gebruikt.
















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Lieve groetjes Angélique 

 

PS Toen ik dit blogbericht maakte bedacht ik dat ik nog veel van dit dp had en er ook wel "torn paper" kaartjes mee kon maken. Dus die zien jullie binnenkort nog wel.


 

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Angelique!
    Een ervan mocht ik ontvangen....zo leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke en fleurige kaarten, ik ben benieuwd naar je torn paper kaarten wat daar heb ik nog nooit van gehoord!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke kaarten met heel mooi papier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie bloemen kaarten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemenkaarten, Angelique
    Mooie kleuren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige bloemenkaarten. Vooral de bovenste twee vind ik erg mooi. Leuk bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartjes met prachtig DP.
    Super knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn die kaarten leuk Angelique. Wat een geluk dat wij ze nog mogen zien;-) Ik ben ook benieuwd wat "torn paper" kaarten zijn, nog nooit van gehoord.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Angelique,
    Wat een leuke serie bloemenkaarten maakte je hier! Super mooi!! En nu ben ik ook benieuwd naar die torn-paper-kaarten...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helemaal leuk geworden zijn je kaartjes, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie serie bloemenkaarten heb je gemaakt, leuk met de extra uitgeknipte bloemen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie kaarten, Angélique. Het is dan ook prachtig DP. Ben benieuwd naar je volgende serie ermee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie kaarten Angelique!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vier hele mooie bloemenkaarten. Ik ben benieuwd naar de "torn paper" kaarten die je ook nog met dit papier gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie fleurige kaartjes, dat is echt mooi papier, leuk idee met die cirkels.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique