maandag 20 juni 2022

Nostalgische mannenkaarten deel 2

Hoi,

Vandaag de twee volgende mannenkaarten uit een serie van 6 die ik in maart maakte. Deze twee zijn met dezelfde stans van Studio Light als de mannenkaarten die ik hier liet zien. 

Ook dit zijn weer 3D-plaatjes, het is op de foto's niet echt goed te zien. Bij sommige plaatjes zat een rijtje met bijpassende afbeeldingen. Deze gebruikte ik om de randen aan de zijkant te bewerken. Ik plakte ze er bewust soms half op om een speelser effect te krijgen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

En dan nog eentje die een cirkelvorm heeft omdat de achtergrond van het plaatje rond was.

 


Ondertussen moeten er weer nieuwe mannenkaarten gemaakt worden maar daar moet ik nog iets voor verzinnen.


 Lieve groetjes Angélique


15 opmerkingen:

  1. Ze zijn alledrie erg geslaagd, mooie stoere kaartjes! Ik stuur/geef eigenlijk zelden een mannenkaart, mijn man geeft er niks om en maak ze daarom alleen voor mijn zoon. Maar er zullen vast genoeg mannen zijn die het wel heel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave serie mannenkaarten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie mannenkaarten.
    Leuk bij passend papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deze trapkaatten, Angelique
    Mooi stoer
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je leuke manndnkaartdn gemaakt. Erg leuk met de SL- mal en de ronde is ook erg mooi. Succes met de volgende mannenkaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie serie kaartjes. ik zou ook meer mannenkaartjes moeten maken. Die vliegen hier de deur uit.
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke serie heb je gemaakt Angelique, die SL mal is zo'n dankbare mal met gauw een leuk resultaat! Je ronde kaart mag er ook zijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke mannenkaarten, ben er ook mee bezig, het papier ligt al klaar . . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaarten. Die ronde is zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Die mal moet ook maar weer eens voor de dag halen. Zo'n leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn stoere mannenkaarten en wat heb je leuke plaatjes gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Angeliqe,
    Wat een gave serie mannenkaarten. Toch altijd moeilijker voor een man dan voor een vrouw. Maar deze zijn super leuk!!
    Fijne dag!! Groeten van Femminde
    ps.
    dit is de link voor de BBQ stans
    https://de-egel.com/nl/detail/2154513/dies-yvonne-creations-big-guys-bbq-time.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit is een mooie serie mannenkaarten!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke stoere mannenkaarten! En wat een leuk model hebben die bovenste twee!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super je kaartje. Ja het slider gedeelte voor mijn kaart is een stans van craftlab

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique