woensdag 10 augustus 2022

An-Na Swap 8 opdracht 3

Hoi,


Vandaag zijn we er weer met de maandelijkse swap tussen Nancy en mij. Misschien is het een enkeling wel opgevallen dat we er vorige maand niet waren. Ik kreeg het niet voor elkaar om een kaart te maken. Daarom nu pas opdracht 3 van het kleurrijke en vrolijke pakket.

 

 

 

 


Inhoud pakket
  • Cling Stamp Dotty Flowers - Art by Marlene - Studio Light (STAMPBM71)
  • Rub-On Transfers - Art by Marlene - Studio Light (RUBBM01)
  • Square Basic Shaker Die - Studio Light (SL-ES-CD178)
  • 5 shaker blisters - Studio Light (SL-ES-BLIS02)
  • Blokje Ombre papier 15/15 - Avec
  • 15 vellen DSP Foil & Glitter - Craft Universe
  • Uitgestanste basismallen Slimline Big Booboo - Whimsy Stamps
  • Plakparels div. maten en kleuren - Action  
  • Klein shakermateriaal

 

De derde opdracht was heel iets anders: Maak een shaker-beterschapskaart, gebruik hiervoor de pleister basisvorm, de shaker-die en blister. En nu ik dit type kom ik tot de ontdekking dat ik de stans van het shakermateriaal niet gebruikt heb. Sorry Nancy, niet goed gelezen

Er wilde maar geen idee komen, ik had aan Nancy wel al gevraagd of ze iets van dokter stansjes had want die had ik niet. Opeens bedacht ik dat ik wel eens een verpleegster muis had gezien.

Oeps alleen was Zuster Muis niet echt handig, ze liet alle potjes medicijnen omvallen en nu ligt alles door elkaar. 

 


Gaan jullie mee kijken wat Nancy van deze opdracht heeft gemaakt? Zij kan mijn kaart vandaag in het echt zien want ze komt strakjes gezellig een dagje langs.

Hieronder nog even het oproepje voor Nick met een aanvulling.


 Lieve groetjes Angélique

 

Mijn verzoekje, wie zou het leuk vinden om Nick een kaart te sturen. Bij hem in de familie zijn ze het niet gewend en hij is altijd "jaloers" op de stapel die ik krijg. Zeker op zijn 50ste zou dat een leuke verrassing zijn. Zijn verjaardag is 24 augustus en zijn achternaam is Groot. En er vroeg ook iemand achter hobby's etc. Hij houdt van lekker eten, taart, bonbons, koffie. Hij is ook degene die bij ons meestal kookt,  tenminste ik snij alles en hij roert in de pannen, haha. Zijn voetbalclub is ADO Den Haag en zelf tafeltennist hij. Alvast bedankt.

 

13 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke beterschapskaart! Leuk idee met het verpleegstertje! dat wordt een serieus zoekwerkje als zuster muis al die pilletjes weer moet gaan sorteren, gelukkig veel verschillende kleurtjes want anders was het levensgevaarlijk ;-)
    Tot straks
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Angelique
    Mooi met dat muisje en dat leuke schudgedeelte!
    Oja schiet me net te binnen dat ik je nog helemaal niet heb bedankt voor de prachtige felicitatiekaart, bij deze dus!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook bij jou een heel leuk kaartje.
    Veel plezier vandaag samen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de zuster-muis.
    Die heeft haar weg helemaal gevonden op de pleister.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk maakt de kaart de patiënt beter want met de pillen gaat dat niet lukken vrees ik :-) leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is je gelukt om een heel leuke kaart te maken met deze materialen en zuster Muis! Leuk al die kleurrijke pilletjes als schudmateriaal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje Angelique.
    En bedankt voor de info over Nick. Ik dacht ik moet even een appje sturen om zijn achternaam te vragen.
    Fijne dag verder.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angelique, wat een leuke shakerkaart heb je gemaakt. Heel goed gelukt. EN dat je wat vergeten bent... ach dat overkomt wel meer mensen.
    Gezellig dat Nancy kwam! Jullie zullen wel veel bij gekletst hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke beterschaps-schudkaart met de grote pleistervorm als basis. Gezellig dat Nancy bij je geweest is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuke beterschapskaart met zuster muis!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart is het geworden met zuster muis!!
    Ik zag je kaarten ook met de BBQ. Wat tof om zo zelf uitnodigingen te maken. Alvast een super leuk feestje toegewenst. Het gaat mij niet lukken om een kaart te sturen maar hij gaat vast wel verwend worden met post.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Angelique,
    Wat een geweldige kaart maakte je voor de uitdaging!
    Leuk, zo'n dagje met Nancy... Ik had haar ooit een paar keer op een workshop...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique